Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pga, stor pågang får dere nå kun stille et spørsmål pr mann..Håper det er greit ..Dere skjønner ,ellers blir jeg aldri ferdig med å spå.. Håper dere har forstålese for det..... Ska ta 10 nye ikveld jeg ... Da snakkes vi jenter...

Fortsetter under...

snille Rosene..

jeg er 16+4 uker gravid og har menstermin 28 desember..

fødselsdatoen min er 040386

hvilket kjønn gjemmer seg i magen min???

på forhånd tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg..

Alle tror jeg får en jente... men jeg er den eneste med gutt på følelsen ..

Har UL 23 Juli.

Hva tror du ,jente eller gutt?

Og varer hyperemesisen min ut hele svangerskapet ? :(

jeg 05.01.82

han 20.02.78

termin 24.12.2010

På forhånd tusen takk !

Klem fra spent Oslojente :)))

hei rosene

takk for at du tok deg tid til å spå meg.

spennende at du så gutt siden aurora har 2 gutter fikk opp jente på meg og en gutt om ett par år igjen.

har jo en gutt fra før på 2 år nå..

må innrømme jeg ble veldig spent på de spennende korta du fikk opp videre på meg...??

hehe

fortsatt god kveld

Annonse

Hei..

Kan du være så snill og spå meg og se om det er en inni magen min eller om det er en til, syns jeg har blitt så stor og er bare 7 uker på vei. Kan du også se om ungen min blir frisk og rask, for klarer ikke å slutte å røyke.

Er født 22.01.89.

takk på forhånd.

Alma

Hei..

Kan du være så snill og spå meg og se om det er en inni magen min eller om det er en til, syns jeg har blitt så stor og er bare 7 uker på vei. Kan du også se om ungen min blir frisk og rask, for klarer ikke å slutte å røyke.

Er født 22.01.89.

takk på forhånd.

Alma

Annonse

Hei Rosene, håper du har tid til å svare meg og <3

Jeg er født 23.07.83 og venter en jente (i følge ultralyd :P )

Har termin 9 august.

Spørsmålet mitt er om du kan se om jeg vil føde før tiden, og viss så om det vil skje nå snart? :)

På forhånd tusen takk og god sommer :)

Hei rosene!

Jeg blir bare mer og mer nysgjerrig på denne spå-tråden. Håper på at du har tid til å "se" på meg ;) Jeg er født 30.07.83. Termin dato er 02.09.10. Har en undelig følelse av av babyen kommer før tiden.... Kan du se fødselsdato og kjønn?

Jeg har ganske mange jeg spår.Er ikke alle jeg rekker.Jeg har 2 tråder en på anonym og en her.Pluss at jeg får forespørsel på mail og tlf.. Jeg prøver så godt jeg kan å rekke dere alle.Lettre å få svar av meg på sms eller mob.Så jeg beklager at jeg ikke har hatt tida til å tatt deg. ;)

Så til dine spørsmål..

Du blir gravid før det går et år--Jeg vil tippe 5-8 mnd..

Lykke til..

Bare koslig det veit du..Må bare si ifra hvis du trenger et større tarot lesning.

Jeg selv har ikke lov å legge ut mob nr mitt.. For da blir det at jeg reklamerer for meg selv. Men du finner mob nr mitt, på hjemmesiden min,spåkafeen..Linken lenger opp her.Jeg spår deg gjerne på tlf.. Velkommen...

Kjære rosene!

Ble omsider gravid (sånn ca når du spådde jeg kom til å bli det), og lurer på om du kan se noe kjønn på meg? :D

Jeg er født 23/07-1984, sambo 29/11-1976...

Jeg har en sønn på 7 år fra tidligere forhold.

Terminen min er 25.oktober...

Håååper på svar! :D

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...