Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har en gutt på to og et halvt år og har lenge prøvd på småsøsken til han. I fjor gikk jeg gjennom to spontanaborter, begge etter 10 ukers svangerskap. Grusomt, uannsett om fostrene fortsatt var ganske små.. Jeg prøver hver måned å fokusere på når jeg har eggløsning, men mislykkede forsøk hver gang..Prøver jeg for hardt ? Er jeg for anspent ? Og kan noen se om jeg noen gang vil lykkes å fullføre et svangerskap igjen ? I så fall, er det veldig lenge til ?? På forhånd tusen takk ! Hilsen Venter Spent !
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Noen ?? Jeg venter fortsatt spent! (Pssst!, mener ikke å mase altså..) God helg :0)
Ninni 28 Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Det hadde vært så spennende hvis noen kunne se noe angående meg her ? Jeg og min kjære prøver og prøver, og prøver og prøver... Blir det noe resultat ? -God Sommer :0)
rosene Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Trenger din fødselsdato for å kunne spå deg ;)Jeg spår nye 10 stk gratis ikveld.. Skriv under den tråden så kan jeg spå deg ikveld.. Ha en fin dag videre.
Bolla med 2 små <3 Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Rosene; Kan du se når jeg kommer til å føde? Fødselsdato er 04.02.90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå