Gå til innhold

Tissetrengt!!

floweria

Anbefalte innlegg

Jeg må løpe på do hver gang jeg reiser meg opp, og må stort sett konstant tisse også når jeg går...Jordmor sa at jeg kanskje ikke burde gå noe særlig lange turer. Men siden hun sa dette ble jeg litt engstelig...det er ikke dette som blir kalt nedpress vel?

Er dette noe jeg bør finne mer utav eller er det helt normalt? er i uke 28 med tvillinger..

Kjenner jo innimellom også spark på blæra som gjør at jeg bare må klemme sammen alt jeg makter! men det er bare morsomt så lenge det er hjemme det skjer.......:P

Fortsetter under...

Heisann..

Er nesten som jeg skulle ha skrevet det selv.. Er også i uke 28 med tvillinger, og konstant tissatrengt!!

Jeg vet at tv1 ligger med hode ned og det er helt sikkert han som ligger å presser på blæra. Og i tillegg til stort press fra den tunge magen er det konstant dobesøk!!

Jeg får veldig vondt når jeg må tisse,virker som det kommer kynnere da også.. Så jeg kan ikke dra så langt jeg heller, må vite at det er ett toalett i nærheten!! Uff..

Jeg har desverre ingen gode råd å komme med!!

Men ønsker deg en fin sommer:)

Hei! Kjenner meg igjen her jeg også ;) Har vært slik i ukesvis nå! Er i uke 34 nå og har ei jente som ligger i seteleie å har det gøy med å sparke på blæra og andre steder. Noen ganger kjennes det ut som om foten er på vei ut også :P

Tror ikke det er noe tegn på nedpress, men jeg skjønner at du kan tenke det. For hver gang jeg blir tissetrengt (sånn hver gang jeg reiser meg opp ja) så får jeg kynnere og blir eeeenda mer nødt, men så setter jeg meg på do og presser ut de to små dråpene mine som kjentes ut som en foss som presset på :P

Er veldig spent på resten av svangerskapet. Alt begynner å bli veldig tungt nå, men jeg får håpe de holder seg der inne noen uker til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...