elma82 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Vår lille gutt på 8 mnd skal snart få eget rom. Det bør være så mørkt som mulig (for å prøve å få han til å sove lengre enn til 5) og samtidig få en del luft inn. Men, jeg føler vi må velge mellom mørke og luft. Rullegardiner blafrer jo litt når vinduet står oppe og slipper inn luft, og da blir det ganske lyst. Leiligheten er organisert slik at det er en gang i midten med to soverom på ene sida (et vindu på hvert rom) og stue med utgang til veranda på andre sida. Noen som har noen gode råd? Vi trenger virkelig å få orden på nattesøvnen, og tror mørke og god luft er viktig.
Gjest eelis+kian Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hva med persienner og lystette gardiner? Jeg har kjøpt gardiner fra KID, de er så å si lystette. Med persienner i tillegg blir det svart som natta der inne, uten at det går ut over luftkvaliteten. Nå husker jeg ikke hva gardinene heter, men du kan jo ta deg en runde og spørre etter lystette gardiner, så ordner det seg nok :-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. juli 2010 #3 Skrevet 1. juli 2010 Kjøp lystette gardiner og en liten vifte som kan settes ved vinduet. Den suger frisk luft utenfra og inn og sirkulerer luften i soverommet
malin85 Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 jeg kjøpte lystette gardiner på princess forgje dagen og er veldig fornøyd med de. De har 40% salg på hele butikken nå så da blir de litt billigere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå