Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&cPath=168_77&products_id=569&zenid=e166cb0634e21dfa1bd084e09038152c

Jeg er den typen mor som går å sjekker veldig iofte iløpet av kvelden/natta om babyen puster normalt..grunnen til at jeg er så bekymra er pga mitt ene søsken mistet barnet sitt når barnet var 1 mnd gammelt...

Mannen min mener dette er tull, men jeg vil kjøpe det for å føle meg trygg:( hva mener dere?noen som har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv en slik monitor (Baby Sense II) som vi kjøpte via nettet etter anbefaling fra et vennepar. Det er helt genialt. Vi la gutten vår på eget rom når han var 4 uker gammel, og alle sov mye bedre om natten. Da slipper man hele tiden å gå å lure.

I ettertid har jeg også noen venner som mistet jenta si etter kort tid hjemme i krybbedød. Med en slik monitor sover hele familien bedre, og jeg får ikke fullrost produktet nok. Mener alle burde ha en slik.

Skrevet

jeg har, fikk fra Nyfødt Intensiv, og syns det er genialt.

premature har større sjanse for å dø i krybbedød, så like tryggheten den gir, selv om den piper nesten hver natt, uten grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...