Gå til innhold

Termin i februar ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin 5 februar. Har ei jente på 2,5. Blir gøy å gå på jobb over ferien ja og være gravid. Blir ordinør UL for min del uka etter jeg begynner på igjen eller så. Moro. Bare alt går bra.

Enig i at tiden går utrolig sakte. 9 uker i morra, så det sniker seg mot 2tri. Lege neste uke så da "skjer" det jo noe.

Annonse

Så kjekt at det er litt flere av oss her:)

Gleder meg også sånn til å kunne fortelle alle det:)

Og ikke minst storesøster på 3 år. Hun kommer til å bli helt vill:) Hun er veldig opphengt i babyer for tiden,

Har nettopp fått en liten fetter.

Gleder meg også veldig til 2 trimester, føler alt blir så mye tryggere da:)

Hvor i verden er dere fra?

Bergens jente her:)

Hei alle sammen!

Jeg har termin 24 februar ;) Helt ufattelig. Lite med symtomer, så vanskelig å forstå.

Har forsøkt i 11 år, samt 5 IVF forsøk. Så gleden er STOR.

Dagene går så ufattelig sakte. Vil bare få de 12 første ukene overstått, så man kan "føle" seg tryggere.

Annonse

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Februar her også :) etter UL i går, er terminen satt til 27 februar.. men den er noe usikker da, siden det er for tidelig å sette en termin.. Pratet med jordmor i dag, og hun mener jeg skal forholde meg til terminen regnet ut av første dag i siste mens, og da blir det jo 18 februar?!

Så da sier vi 18 februar her da, siden fosterene vokser så ulikt de første måndene!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

ummm.. det ble feil ja...

tar det en gang til:

I følge UL var termin 27 februar, selv hadde jeg regnet til 18 februar, men når jeg pratet med jordmor på tlf i dag (og hun regnet på det hjulet) så sa hun at inntil ordinær UL, så skulle jeg forholde meg til 25 februar! var slik det ble.. (klarer ikke konsentrere meg så "tidelig")

2. februar har jeg termin;) Mitt første barn og jeg gleder meg veldig;)

Symptomene har virkelig bynt å komme nå, kvalme på ettermiddag og gruelig trøtthet.. Er nå begynt i min uke 10 og hadde virkelig trudd jeg skulle være over det "verste", men det begynte først nå etter 9 uker..

Har fortalt det til de aller nærmeste i familien og til de nærmeste vennene, og føler at det er greit for nå;) Gleder meg til å "hyle" ut at jeg skal ha en liten prins eller liten prinsesse;);)

Jeg har termin 1 feb. og nærmer meg 11. uke (kjekkere å si det enn at jeg er 10 uker på søndag :) Har fortalt de nærmeste jeg også + jobb siden jeg er VELDIG kvalm. Men gleder meg til det er helt offisielt.

Lurer på en ting.. planlagte keisersnitt, er de alltid flere uker før termin? For å sikre at normal fødsel ikke starter liksom..? virker litt spennende på en måte å kunne vite hvilken dag ungen kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...