Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har vi prøvd i 7 pp. å jeg er så redd for at vi ikke kan få barn, har ny samboer og har to barn fra før, med de to andre barna klaffet det på første forsøk.. åhh hvor jeg håper..drømmer.. har ikm 18 juli, en evighet til..

-lufter hodet litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Vi prøver nå på nr 3 og det klaffet på første forsøk på begge gangene. Er nå oppe i 18. pp. Er samme mann nå som med siste barnet. Det er nok ikke sikkert at det feiler dere noe. Er ikke noe i veien med oss iallefall, og vi står på enda selv om det er en skuffelse hver måned med mensen som kommer, å på dagen!!!

Skrevet

Forstår deg veldig godt. Jeg har prøvd i 2 mnd uten at det har klaffet. vi for bare ikke gi opp. jeg også ble gravid sist med en gang jeg sluttet med pillen. det er 6.5 år siden. Jeg er ikke så ung lenger men prøver for det!!! Lykke til jeg håper at spiren sitter snart hos oss alle sammen her. Jeg har blitt spådd at jeg blir gravid i oktober vi for håpe de har rett da :-)

Skrevet

ja, det er vel ikke så mye annet og gjøre en å vente. :) håper vi får det til snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...