Gå til innhold

Noen som soler seg mye i sol her, som kan anbefale en god solariumskrem som er effektiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig. HI virker jævlig sur.

Skrevet

Forsøk å google litt. Det kommer under kosmetisk hudbehandling og koster nok litt, med verdt hver krone. Det er ganske effektivt, men du vil nok måtte bruke høy faktor etterpå uansett. Flekkene kan bli mye bedre, om ikke helt borte..

Skrevet

Forventet ingenting, men HÅPTE på svar på det jeg spurte om. ikke pekefingre på ting som ikke er fakta i mitt tilfelle engang. Og jo man blir brun med soling 3 g i mnd om man har en god solariumskrem har jeg hørt ;) Thats why! Hei så lenge!

Skrevet

Helt enig! Skjønner at folk ikke gidder svare henne hyggelig når hun slenger dritt med en gang hun faktisk får hyggelige svar.

Skrevet

Oj, et smilefjes. Gratulerer:) Hissigpropp;)

Skrevet

Venninna mi fikk stygge/skjemmende hvite pigmentflekker i ansiktet i midten av tjueårene, dette som følge av overdreven soling i solarium. Hun kan ikke gå utendørs uten solfaktor. Hun er ganske blek i ansiktet og blir rett og slett ikke brun lenger.

Skrevet

Er det mulig? Haha, jeg ler av alle som bryr seg om huden din, og sier at du er sur. Jeg bruker en som heter Hollywood tan. Den er veldig god.

Jeg tar sol 2 ganger i uka på sommerhalvåret, for vi har jo aldri sol her på vestlandet, og jeg liker å ha litt farge på kroppen.

Kos deg med solinga di du. Drit i de sure annonyme.

God sommer.

Skrevet

Andre som sliter med pigmentforandringer? Hormonelle eller solskade?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...