Solstråle_76 Skrevet 30. juni 2010 #1 Del Skrevet 30. juni 2010 Etter en SA midt i mars har jeg følt at kroppen har brukt ganske lang tid på å komme seg. I tillegg har jeg hatt et ganske stressende semester på skolen. Begynte bli ganske deppa før helgen fordi jeg var så sliten og mensen ikke kom i rute igjen. Har vært bortreist ifm studier og var ikke tilbake før i begynnelsen av juni og regnet med at denne runden med eggløsning og var gått føyken. En god venninne og jeg skulle snakke bort sorger og kose oss med vin i morgen, så jeg tok en test i dag tidlig, sånn bare for å være sikker - og hva skjer? Jo - en positiv test:-D Jeg er så utrolig glad:-D men og litt nervøs for om det skal gå bra denne gangen. Jeg mistet da jeg var 8 uker på vei sist, og det er jo om ca. 2 uker (etter det jeg har regnet meg fram til), så derfor lister jeg meg inn her så lenge og krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen. Er så godt å ha noen å kunne lufte tanker og spørsmål til:-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142042970-lister-meg-inn-her-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå