Gå til innhold

Hvilken sportsvogn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er du fornøyd? eventuelt hvilken vogn ville du heller hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Emmaljunga Mondial og Simo 487. Fornøyd med begge to! :)

Bruker Simo'n som hverdagsvogn og Emmaljunga'n som sovevogn i barnehagen (akkurat nå). Brukte den som sportsvogn før hun begynte i barnehage.

Skrevet

Vi har EasyWalker Sky og er superfornøyde. Lett og grei vogn, god og kjøre, romslig og sovestilling helt ned.

Skrevet

Akkurat nå bruker vi Emmaljunga Scooter mest. Er veldig fornøyd med den. Hadde Simo Duo før, men etter at Scooteren kom i hus har ikke gutten min villet sove Simoen, så da har den heller ikke blitt noe brukt.

Skrevet

Emmaljunga Nitro City, og er knallfornøyd med den :)

Skrevet

Æ hadde simo duo vogn t elste, men da elste va 2 år fikk vi emaljunga scooter (Den gamle typen) og den har æ brukt t minste fra han va 10 mnd..... Det e vogna æ har og den vil æ ha videre:)

Skrevet

Jeg har Teutonia Mistral. Er veldig fornøyd med den, men den har ett lite minus, den er altfor kort. Den har vel 90 cm i liggelengde. Gutten min var 88 cm da han var 18 mnd og vognen er tydelig altfor liten for ham. Det er synd, for jeg elsker vognen på alle mulige andre måter. Den er romslig, har god kalesje, veldig god å trille, god fjæring osv. Vet ikke hvilken jeg ville hatt, må vel gå på vognjakt nå for han er jo ikke helt ferdig med vognperioden ennå.

Skrevet

Vi har Emmaljunga stroller, 3hjuling, veldig lett, enkel å styre, slå sammen, er kjempefornøyd :)

Skrevet

Vi har hatt bugaboo helt til nå, men nå syntes jeg den begynte å bli litt liten, så vi gikk over til Simo 124. Perfekt vogn for litt større barn - kjempegod plass og nydelig å trille! Skal ha den i barnehagen fra høsten av :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde simo kombi som garantert blir barnehagevogn nå til høsten. Kjøpte emmaljunga scooter 2.0 kjempe fornøyd med den :D

Skrevet

Samme "problem" her... Har hatt Emmaljunga City Cross til nå, veldig fornøyd. MEN den har også bare 90 cm liggelengde, og ikke lenger passlig til vår unge på 18 mnd. Nå har vi kjøpt Simo 124 sportstrille. Der har han god plass og sover mye bedre. Jeg likte Emmaljungaen bedre, men men, er vel kanskje en vanesak :)

Skrevet

Vi har Teutonia Mistral og Emmaljunga Nitro City. Måtelig fornøyd med Mistralen. Det er forsåvidt en god vogn, men litt liten, og jeg foretrekker svingbare framhjul. Utrolig fornøyd med Nitro Cityen, det eneste jeg har å utsette på den, er litt liten plass i kurven under. Men jeg er såpass fornøyd at jeg tenker å bruke den til nestemann og.

Skrevet

Emmaljunga Mondial Duo har vi, kjempe fornøyd!:-)

Skrevet

TFK Joggster Twist! Veldig godt fornøyd!!

Hadde Quinny Freestyle 3 XL før, og det var grei nok til jeg oppdaget TFK, nå er jo TFK toppen og Quinny dårlig... Det er rart med det!

Skrevet

Vi har TFK joggster Twist vi også:) Men i og med at den er litt tung når vi skal bære den opp og ned fra hytta ganske ofte, ble det til at vi kjøpte en Peg Perego Pliko P3 for en liten stund siden. Den er kjempegod, og veldig lett! TFK'en får vi legge unna og spare til vi får smått igjen engang:)

Skrevet

Vi har TFK Joggster Twist og er superfornøyde. Frem til jeg kjøpte den, hadde jeg vogndilla og var stadig på utkikk. Nå er jeg fornøyd og har ingen planer om ny vogn til en evt nr 2 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...