Gå til innhold

ikke fødeavdelingen i kveld???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ikke sånn ut ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virket som det var siste episode sist onsdag -på termindagen min. Tok det som et tegn på at nå var det min tur, men nå er det onsdag igjen, og her sitter jeg ennå..:/

Skrevet

Leter febrils her selv.. fader altså, har gledet meg flere dager jeg. (sier litt om hvor mye som skjer for tiden, hehe) Har hørt at det går på Svensk tv4 også, men aner ikke når. Noen som vet?

Skrevet

siste episode var forrige onsdag:(

Skrevet

Elita har rett, var siste episoden forrige onsdag. Utrolig at det ikke ble flere :( Savner det jeg også

Skrevet

åh, typisk når jeg gikk glipp av det forrige onsdag :( Jaja, får se om jeg finner noe annet føderelatert å se på da :P

Skrevet

Går på tv 4 fakta fra 8-9 hver onsdag kveld. Har grått fra det begynte. Trist idag angrer på jeg så dagens episode. Huff gruer nå, 13 år siden sist!!!

Skrevet

Ser på det jeg også, trist med lille-gutten i kveld..

Og GRØSS med all den tang-bruken, håper jeg slipper det, ser fælt ut!

Gruer litt jeg og nå ja, 15 dager igjen, men kjenner jeg meg selv rett sitter jeg nok klistret neste onsdag og;-)

Skrevet

Har ikke tv4 fakta vi :( Ingen andre kanaler eller noe dere anbefaler da? Enten det er på nett eller tv?

Skrevet

Ja ikke sant hehe hvis ikke vi har født til da! Håper det uten tang og akutt keisersnitt og helst uten sying!!!.

Vet ikke om noen andre kanaler. Da må du søke på nettet for å se om det er noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...