mastermind Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Har vært konstant kald siden jeg ble gravid. Går med flere lag klær. Det bruker jo vere motsatt, hetetokter osv??
J -76 Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Sånn har jeg det også, veldig kald. Ligger under teppe om kveldene og har flere ganger spurt mannen min om å fyre opp i peisen, men det har blitt blankt avvist he he he.
mastermind Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Her er været surt nok til å fyre opp, men orker ikke gå ut fra teppet mitt...
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 JAAAAAAAA jeg fryser! Enormt mye oxo! Skikkelig varmt ute, men jeg går fullt påkledd + skjerf!!! På jobb har vi et altfor bra ventilasjonsanlegg og det hjelper ikke på... Går rundt å drikker varmt vann og har ullundertøy på.... Håper det blir mer normalt snart:)
Galskapens overhode Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Jeg frøs fra uke 5 til uke 10 ca.. Etter det har jeg ikek merket noe
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Omvendt her også, føles ut som overgangsalderen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå