Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 He noen som kan hjelpe???? Stemmer det att jeg er bare to mnd på vei, er det tvillinger eller bare ett barn??? flest mulig håper jeg spår meg;)
MC81 Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hei, det er litt vanskelig å spå deg uten noen for personlig ting og knytte til deg som navn, nick eller fødselsdato! Bare det du skriver gir meg desverre ingenting!
MC81 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Da var det litt bedre! Synes to mnd kan virke riktig i forhold til din graviditet. Tror også at det er et barn og at det er ei jente! Lykke til!
lillespire (fire) Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 puh....så magen jeg har er bare større liksom, trenger ikke ha noe med att det er to liksom, godt å høre, og vi håper på jente siden det bare er en jente blandt tre gutter slik det er nå
MC81 Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Det er nok en del luft i magen din! Slapp av! Kan også være at livmoren din vokser litt fortere denne gangen siden det er fjerde gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå