Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver meg igjen:)

Noen på disse sidene som bor i Orkdal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men i Børsa :o)

Skrevet

ikke så langt unna det da! Blir det Orkdal sykehus da eller? Det blir det på oss, har termin først etter at de åpner etter sommerstengingen, så håper jeg klarer å holde igjen til da:)

Skrevet

Ja vi skal på Orkanger om vi rekker det før de stenger... Har termin den dagen de stenger føden der, men de slutter å ta inn fødende med veer 15 Juli! Så her håper vi hun kommer før! :o)

Hvis ikke må vi inn til byen... Men hadde vært greit å kommet til Orkanger da, ikke så langt å kjøre dit...

Når har du termin?

Skrevet

hei hei.. ikke orkanger, men buvika!! bli jo midt i mellom 2 sykehus her!!=) visst ikke at orkanger stengte for fødende midt på sommeren,har sjøl termin 13.juli,men ska uansett inn på sykehuset i byen.. 1.gangs gravid, å føle d tryggest i byen siden de har alt av "midler" der!! :) ikke lenge igjenn no =)

Skrevet

Hei igjen!

Måtte lete litt for å finne igjen dette innlegget siden jeg ikke var inne på disse sidene i går kveld :)

Har selv termin 21.aug, så det er jo like etter at de åpner igjen.

Dersom noen av dere kommer til å trille rundt med vogn i Orkanger i permisjonstida er det bare å ta kontakt senere hvis dere vil ha noen å trille sammen med!

Skrevet

hei hei igjen!

ja det hørtes trivelig ut... Det skal jeg iallefall gjøre... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...