Gå til innhold

Symptomer som forsvinner...?

Anbefalte innlegg

Hei hei

Er 10+0 i morgen. Har de siste ukene vært "plaget" av veldig vondt i puppene og skrekkelig oppblåst i magen, men i dag så er jeg nesten tilbake til normalen... Bare litt vondt i puppene, men ikke oppblåst i det hele tatt. Blir jo så skrekkelig bekymret! Har surfet litt på nettet (noe man blir veldig god på når man er gravid tror jeg, haha) og jeg ser at det er fler som opplever dette i ukene mellom 10 og 12, så det er visst ikke unormalt.. Men slutter ikke akkurat å være bekymret for det..

Flere som har opplevd dette...??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142042176-symptomer-som-forsvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i og for seg svart det på en annen tråd også, men i mitt første svangerskap var jeg grusomt kvalm og kjempesliten... Men så, i uke 8 (bim 9) forsvant det - fra en dag til en annen! Jeg var ganske bekymret, siden jeg også hadde en liten blødning (brun) samtidig... Men jeg hadde uansett time hos privat gynekolog uka etter, så jeg tenkte at det var ikke noe jeg kunne gjøre med uansett hvis det hadde gått skeis, jeg fikk bare vente noen dager og se på UL. Der var alt i orden, og knotten er 20 mnd gammel nå. :)

Nå de siste par dagene (er 8+5 nå) har jeg vært i betydelig bedre form enn tidligere - HELDIGVIS! Men jeg kjenner fortsatt godt at jeg er gravid, da. :)

Prøv ikke å bekymre deg! Vær heller glad for at formen blir bedre.

Hei! Akkurat det samme skjedde med meg for et par uker siden. Jeg er nå 12 uker på vei. Jeg ble bekymret, og var på ultralyd for å sjekke. Alt var normalt, så du trenger nok ikke bekymre deg! Det er normalt at symptomene går over mot slutten av 1. trimester, så vi får bare trøste oss med at vi ikke er så plaget som mange andre er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...