Høstspire 2011 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Vi skal prøve å bli gravide i slutten av september. Når bør jeg slutte på p-pillen? Har 1 barn fra før som satt på 2 pp, 2 mnd etter p-pilleslutt. Når slutter dere i forhold til når dere planlegger å bli gravide? Takk for svar:)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 slutt på p-pillen med en gang. for noen kan det ta opp til et år etter slitt og for andre kan det ta sekundet etter p-piile slutt. anbefaler deg å slutte nå. ha sex rundt eggløsning hvis dere prøver på september. så kjører dere for fullt på i august og september.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Støtter aviva021105 der Vi utstatte prøvinga til det var akkurat passe igjen av studiane mine, og no er dei ferdige, uten positiv test forløbig. Så ting kan ta tid. Lykke til!
Høstspire 2011 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 ok. Jeg skal ha mensen neste uke, så da passer det jo bra å slutte etter det:) Jeg er selv student, og skal ha eksamen i mai og mulig juni neste år. Er derfor jeg må vente til slutten av september med å bli gravid. Sist gang fikk jeg en god stund før tiden, og tar ingen sjanser denne gang. Men kondom må vel gå greit i mellomtiden? Hva gjør dere dersom samboer ikke vil bruke kondom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå