Gå til innhold

Nettsteder for gravideklær - forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg bestilte kjoler fra asos for å ha i bryllup, over en mnd før bryllupet skulle være og de klarte å rote bort ordren min!! og når jeg ba om en ny så var de utsolgt for den.. ja de har mye fint men er toll og det er ikke første gangen en ordre blir borte for de så ikke bestill noe du er avhengig av skal komme..

Annonse

Kjøper bare tights og tunika a la Bik Bok jeg;) Og lange singleter med stretch i, som man også får kjøpt på BikBok/Vero Moda/Gina Tricot osv. Funker strålende som gravideklær. Men kommer kanskje an på hvor stor mage man får, jeg fikk aldri kjempestor mage sist.

Synes ikke de klærne som er ment for gravide er særlig fine.

Gina tricot har ihvertfall egen nettside: ginatricot.com

Skulle gjerne visst om steder som selger gravideklær for folk som i utgangspunktet er litt overvektige jeg - synes alle stopper på str 42...

Var på Marks&Spencer og Next i London, men utvalget på nett er mildt sagt begrenset.

Annonse

Tror Asos sine stort sett går opp til strl 46 (UK 16)?

Jeg har bestillt derfra flere ganger og varene har alltid kommet frem (bank i bordet!) Men selvsagt kan det skje at noe forsvinner på veien, uansett hvor du bestiller fra.

Toll er selvsagt kjipt, men det er jo ikke SÅ mye heller da. Synes de har mye som er billig i utgangspunktet og selv med toll er det overkommelige priser - i alle fall hvis alternativet er Den Kule Mage eller Svangerskapet som nesten bare har dyre klær.

NB - følge med på asos sine salgssider http://www.asos.com/Women/Clearance/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=6413

Der er det ofte gode kupp!

Meg og magen! Kjempemasse fint! Jeg har særlig strevd med å finne fine dongeri-bukser og de de har er helt uovertrufne!

http://www.megogmagen.no/nettbutikk/index.php?nr=90&idkategori=6

Dessuten

www.nelly.com

Har en del billigere ting, noe varierende kvalitet men jevnt over bra. De har jo også klær til barn, så det går med en kombi-bestilling.

Begge er norske, så man slipper dette toll-tullet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...