Gå til innhold

Nysgjerrig:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal prøve å bli gravide i slutten av septemer. Hvor lenge før bør jeg slutte på p-pillen?

Hvor lenge før sluttet dere på p-pillen?

Har 1 barn fra før. Ble da gravid 2 pp..

Tusen takk for svar alle dere heldige gravide:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Jeg hadde brukt p-piller over flere år da vi startet prøvingen på nr 1 og det tok oss til sammen 8 mnd å bli gravid etter p-pille slutt. Hvis jeg var deg ville jeg droppet p-pillene nå slik at de går ut av kroppen, dere kan jo bare være litt forsiktige rundt eggløsning. Tvi tvi!

Skrevet

Takk skal du ha:)

Skrevet

Nå gikk jeg på p-ring tidligere og jeg slutta vel med den i i slutten av mars for vi skulle prøve å bli gravid i mai og det funka velidg bra for oss :)

Brukte jo kondom frem til 1mai. Allerede 22mai viste testen positiv.

Men med min første ble jeg gravid på pilla ..

Skrevet

hehe, det gjorde vi, sluttet litt før for å være på den sikre siden ;) fikk en vanlig menstruasjon så var jeg gravid gitt ;) har to andre vennepar som tenkte likt, etter sommeren prøver vi, og for å si det sånn vi er alle gravide nå!! hehe!!! var forsiktige når vi trodde jeg hadde eggløsning, men der tok vi feil hadde eggløsning 10 dager senere enn beregnet.... hadde nok ikke kommet inn i en skikkelig syklus enda!!! men samme det, er kjempeglad uansett om det ble nå eller etter sommeren!!! så mitt tips til deg er atdersom du slutter nå bør du nok bruke beskyttelse i hele syklusen ;)

lykke til!!!

Skrevet

Planla ikke å bli gravid jeg da, men sluttet på p-pillen i januar av andre grunner. Brått og uventet gravid i mai, men tar det med et smil :)

Skrevet

Med min første gutt ble jeg gravid etter 8 mnd med p-pille slutt. Da hadde jeg gått på p-piller i mange år.

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillen i august i fjor og var tilbake på normal syklus med mens i januar, og ble også gravid da (som endte i SA). Gravid igjen nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...