Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg sover rett på magen i senga, og syns det er helt greit! Er 31+0 i dag, og har heller ingen problemer med å legge meg på madrassen på terrassen for å sole ryggen! ' Men så begynner jeg jo å tenke da, og som førstegangs er jo alt "skummelt", og ble plutselig bekymret her..hehe Jeg hadde vel merka ubehag om det var plagsomt for prinsen i magen? Mer/mindre sparking f.eks??
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg sover på magen jeg, og er i uke 34... Ingen som skjønner at jeg klarer, men har gjort det i alle mine svangerskap... Fra begynnelse til slutt... Ligger litt opp med det ene beinet, men mer på magen enn siden i hvert fall! Har aldri klart å ligge på ryggen (føler at jeg ikke får puste) Har spurt jordmor og gyn om dette, og de sier at så lenge JEG klarer dte selv, er det ingen fare
Tulipan2010 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Nå ble jeg veldig overrasket! Har ikke ligget på magen siden uke 12 tror jeg, ennå jeg elsker å ligge på magen. Føler at jeg skviser henne bare jeg ligger litt på siden, og kjenner spark nær madrassen. Må si dere er tøffe:-) Så lenge legen sier det er ok, er det vel det. Men jeg hadde ikke klart det...
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Så bra å se det er fler! da satser jeg på at så lenge det er greit for meg er det greit for junior Jeg har også fått mye kommentarer om hvordan i all verden jeg klarer å ligge sånn..hehe, men det er jo ikke ubehagelig..da ville jeg nok tenkt lurt og finni en annen stilling! Vet du noe om det med å ligge på ryggen i forhold til blodtilførsel? Har hørt at man ikke skal ligge på ryggen når man kommer inn i 3-tri, men jeg kjenner jo ikke noe ubehag da heller!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Er snakk om at man ikke skal ligge flatt på ryggen pga et eller annet som kommer i klam... men tror nok at man bare kan ligge om man ikke kjenner noe ubehag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå