Gå til innhold

Fler som fortsatt ligger på magen?

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Jeg sover rett på magen i senga, og syns det er helt greit! Er 31+0 i dag, og har heller ingen problemer med å legge meg på madrassen på terrassen for å sole ryggen!

'

Men så begynner jeg jo å tenke da, og som førstegangs er jo alt "skummelt", og ble plutselig bekymret her..hehe

Jeg hadde vel merka ubehag om det var plagsomt for prinsen i magen? Mer/mindre sparking f.eks??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover på magen jeg, og er i uke 34...

Ingen som skjønner at jeg klarer, men har gjort det i alle mine svangerskap... Fra begynnelse til slutt... Ligger litt opp med det ene beinet, men mer på magen enn siden i hvert fall!

Har aldri klart å ligge på ryggen (føler at jeg ikke får puste)

Har spurt jordmor og gyn om dette, og de sier at så lenge JEG klarer dte selv, er det ingen fare ;)

Skrevet

Nå ble jeg veldig overrasket! Har ikke ligget på magen siden uke 12 tror jeg, ennå jeg elsker å ligge på magen. Føler at jeg skviser henne bare jeg ligger litt på siden, og kjenner spark nær madrassen.

Må si dere er tøffe:-) Så lenge legen sier det er ok, er det vel det. Men jeg hadde ikke klart det...

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Så bra å se det er fler! da satser jeg på at så lenge det er greit for meg er det greit for junior :) Jeg har også fått mye kommentarer om hvordan i all verden jeg klarer å ligge sånn..hehe, men det er jo ikke ubehagelig..da ville jeg nok tenkt lurt og finni en annen stilling!

Vet du noe om det med å ligge på ryggen i forhold til blodtilførsel? Har hørt at man ikke skal ligge på ryggen når man kommer inn i 3-tri, men jeg kjenner jo ikke noe ubehag da heller!

Skrevet

Er snakk om at man ikke skal ligge flatt på ryggen pga et eller annet som kommer i klam... men tror nok at man bare kan ligge om man ikke kjenner noe ubehag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...