Gå til innhold

Overtid og vondt i lysken/låret....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 dager på overtid og innimellom får jeg noen skikkelige smerter i lysken og litt nedover låret.. Har ikke hatt noen vondter i svangerskapet, men lurer veldig hva dette kan være..? Noen som har kjent noe lignende og vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning. Har hatt det i månedsvis, du er heldig som får det så sent :-)

Skrevet

Hei Juniklar!

Jeg er også syv dager på overtid idag og kjenner godt til de smertene du beskriver. Har selv hatt de noen uker nå.

Pratet med legen min om det, og vi ble enige om at det kunne være nerver og blodårer som ligger litt i klem pga at babyens hode presser seg nedover i bekkenet.

Lykke til! Håper bebisene våre kommer snart. Jeg skal på overtidskontroll på Riksen i morgen.

Skrevet

ojda, håper virkelig ikke det er bekkenløsning, som jeg da kanskje blir plaget med nå etter fødsel og kanskje også i neste svangerskap. Nei, jeg krysser fingrene for at det er noen nerver som ligger i klem ja........

Og ja, la oss føde snart!!!!!!!! Visste ikke at man skulle bli så lei på slutten, men det har vel litt med å bli psykisk klar for det det utrolige, fantastiske og samtidig hælvete vi skal igjennom snart! Og jeg klarer ikke annet enn å glede meg, kom kom lille venn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...