Irose Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg sliter en del med "menssmerter" for tiden, og vanligvis har varmeflaske pleid å være veldig godt for det. Men i og med at dette ikke er relle menssmerter er jeg litt usikker på om jeg kan bruke det nå. Kan varmeflaske være skadelig for babyen i magen?
Grateful mom Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg fikk varmepute til korsryggen på sykehuset når jeg fødte sist. Tviler på at det kan være skadelig på noen som helst måte.... Det må da være mer skadelig å skulle ta en paracet
beibis Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Varme er fantastisk både mot plagsomme menssmerter og når du har rier. Bare legg varmeflaske på. Du klarer jo ikke så veldig varmt mot huden at det blir for varmt for babyen.
Irose Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Takk for svar, da blir det varmeflaske neste gang jeg får vondt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Kjøpte sånn en pute på apoteket med ris inni som skal legges i ovnen ellerer microen. Fikk anbefalt dette av jordmor, men huske å legge et håndkle i mellom fikk jeg beskjed om. God bedring. Hadde selv forferdelige menssmerter i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå