Carina har to små gull Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 og ikke har jeg blitt gravid på nytt. Dette var andre termindato som har rullet forbi, men denne gangen skjedde det jo så tidlig og skal jeg være ærlig så har jeg helt glemt av den dagen. Kom på det idag jeg... Skulle hatt termin på søndagen og da kunne vi fått oss ei jente. Prøvene viste at det var ei jente. Men det ville seg ikke slik. Håper det snart blir vår tur. Gruer meg til 19 juli.. da kunne jeg ha hatt en sønn på 1 år, men han døde så alt for tidlig i magen....(uke 20)
Carina har to små gull Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2010 Tror faktisk akupunktøren har en del av skylda for at jeg ikke tenker så mye baby og graviditet lenger. un sier at hjernen min må få koblet av og det har visst funket...
J -76 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Hei kjære Carina sender deg en klem og håper virkelig det snart blir din tur igjen. Mange klemmer J
Peispå! Skrevet 1. juli 2010 #4 Skrevet 1. juli 2010 Heisann! Egentlig litt "fint" at man ikke lengre husker datoer for alt..da begynner jo veien oppover, og fokuset blir mer på å få til nestemann og ikke de du mistet. - Det er jo bare trist og sårt. Gleder meg jeg også over at dagene passerer og at jeg ikke har det like vondt som rett etter at jeg mistet. Unner deg så veldig mye å få babyen din, og er helt sikker på at den kommer. Nyt dagene og sommeren, regner med at kulen må komme om ikke så lenge. Vi er mange som heier på deg her inne!!! Klem
Carina har to små gull Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2010 Ja babyen min det får jeg en eller annen dag. Det vet jeg. Ja det er litt deilig å ikke tenke baby hele tiden. Kjenner jeg slapper mer av enn det jeg gjorde tidligere. J-76, syntes det var kjempe stas å lese at du er blitt gravid. Dette fortjente du masse. DU får ha kjempe masse lykke til i svangerskapet
J -76 Skrevet 1. juli 2010 #6 Skrevet 1. juli 2010 Tusen takk kjære Carina, håper du snart kommer etter! Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2010 #7 Skrevet 1. juli 2010 Sender deg mange store og varme trøste klemmer. Vet ikke hva jeg skal si
Fru Tuttemor Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Tenker på deg... du er tøff skal du vite...akupunktur er fantastisk,kan styre mye den..når får du "lov" hos akupunktøren å bli gravid igjen? Sender deg masse babystøv å krysser fingrene for deg .. Stooooooooooooooooooooooooor klem fra meg
Carina har to små gull Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2010 Takk skal dere ha Akupunktøren sa når kroppen er sterk nok til det, kunne ta opp til 2-3 mnd... Fikk ikke lov å prøve å bli gravid enda, men nå fikk jeg veldig sen el denne pp og bomma dermed litt. Så vi har hatt ubeskytta sex midt oppi el.... Så gjenstår det å se om tanta kommer denne pp...
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Sender varme tenker til Carina! Det blir din tur snart skal du se Håper akupunkturen gjør underverker! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå