Gå til innhold

Har noen opplevd dette før...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går spiste jeg av ei skinke som hadde vært åpen i kjøleskapet siden før helga og lagde ostesmørbrød. Ca en halv time senere ble jeg skikkelig dårlig. Spydde og dreit om hverandre og hadde ordentlige magesmerter, trodde jeg ikke skulle komme meg igjennom den kvelden for å si det sånn. Føler meg helt fin i dag, men begynner jo å tenke litt på frøet jeg har i magen som er 6+3 i dag. Skal heldigvis til kontroll i morgen, men lurer på om noen her inne har vært med på liknende og om det har gått bra? Jeg vet ikke hva slags basselusk jeg har fått i meg men den skinka gikk rett i søpla for å si det sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det hørtes kjipt ut. Det er sikkert veldig liten sjanse for at det påvirker fosteret. Her er litt info om matforgiftning, virker som om det er det du har fått. http://matportalen.no/Emner/syk

Skrevet

Nå har jeg plutselig fått brunaktig utflod og magevond. Aner ugler i mosen. Hadde ikke noe av det før matforgiftningen og ikke i hele forrige svangerskap heller. Uff, gruer meg til kontroll i morgen

Skrevet

Leser at mange får det også uten at det er noe galt. Får håpe på det beste. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...