Gå til innhold

Noen kloke damer som kan svare på dette :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmora i dag, hu sjekka meg innvendig, hadde en og halv cm åpning sa hu (vanlig når det er 3 mann, rett før terminen)

hu kjenne godt hode til lillegutt, å mormunnen var flatta ut.(trur det er slik man skriver det, ingen ekspert på dette fagområdet)

Har en uke til terminen , kan det hende at jeg føder han før termin hvis jeg har åpning?

Noen som har erfaring ?

eller hva jeg kan gjøre for å få fortgang i fødslen her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med 1 mann så gikk slimproppen 2 uker før termin. reiste på sykehus m 0 åpning. vannet gikk samme kveld og 2,5 timer senere var han ute. Jeg gikk og gikk den ettermiddagen før vannet gikk og det var alt jeg gjorde. Sex og krydret mat er vel andre råd du kan prøve! Lykke til, han kan komme når som helst i følge min erfaring. Klem

Skrevet

Takker :)

Gud som jeg håper han kommer nå, ryggen og bekkenet mitt orker ikke mer, er så klar for å møte han, får prøve å lure gubben til litt sengekos i kveld da.

Vannet har aldri godt med de to andre så jordmora meinte at sansynligheten er at det gjør det ikke nå heler men veer kan jo starte uten vannet går. bare 8,5 cm igjen :P

kanskje jeg skal gå en lang tur.

Skrevet

Jeg er 8 dager over termin i dag, var på sykehuset for sjekk på søndag og fikk konstatert 1 cm åpning, full modning og mormunnen var helt flat. Hu tøyde meg samtidig til 2-2,5 cm. Ennå har det ikke skjedd noe hos meg, men nå har jeg fått time til igangsetting av fødselen på fredag, så da blir det uansett innen disse 2-3 dagene :-)

Lykke til videre :-)

Skrevet

Nå har jeg gått laaang tur, å hatt sex med gubben, (det rare var at det var ikke vansklig å overtale han stakkar :P )

så nå får jeg se da om det skjer noe snart????

venter venter vemter

Skrevet

Tvi-tvi!!!!! Krysser fingre og tær. Håper for min del at det setter igang i helga! Typisk at det har roa seg helt m smertene mine nå grrrrr. 12 timer m smerter så var d over gitt!!! blæææææ. Bedre lykke for deg inatt. Stooor klem.

Skrevet

Du også :)

skal se vi ligger på sykehuset med hver vår gutt i armene snart,

kanskje jeg skal prøve å lure gubben en gang til i kveld he he he

Skrevet

Heldig du da, han ville ikke igår. Satse på freddan... hehe. Stoor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...