Klar for nr2 **med spire** Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har en sviende følelse. liten anntydning til kløe. Har fått en stram/sterk lukt. Litt gulbrunt utflod pluss økt tynnflytende utflod. leste en plass at sopp kan også gi en sviende følelse. Lurte også litt på uvi. men d stemmer hvertfall ikke. er ikke når jeg tisser det svir. men hele tiden ellers. er mer en brennende svak følelse. kan også være bakteriell vaginose. Har nettopp hatt mens. gadde dette før mensen startet. og er her enda etter mens. noen som har hatt noe lignende?
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2010 lurer litt på om jeg skulle prøvd canesten eller lactal underlivsrens?
Carina har to små gull Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Min første tanke var uvi. Du får jo kjøpt stix på apoteket for å utelukke det....
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 kan jeg stole på slike hjemmetester da? men d er vell bare å levere en urinprøve på legekontoret. trenger ikke legetime for det? Men kan man få utflod med annen lukt ved uvi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå