Gå til innhold

Begynner å bli kvalm... IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så kvalm... spesielt på kvelden, og jeg er sykt matlei :(

Vil egentlig ikke ha noe særlig, men spiser jo sevfølgelig... Åsså blir jeg så kvalm når kl nærmere seg 12... ja, for jeg greier ikke å legge meg tidlig heller... forvirring for fult! Hehe... jaja...

Skal jeg liksom vær kvalm frem til fødselen nå da? Var kvalm helt til uke 17-18 jeg.... hmmm men da kasta jeg opp også da, d gjør jeg ikke nå, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å gjøre det, så det ble bedre i magen :S Men jeg er ikke jenta som stikker finger`n i halsen akkurat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var og kvalm med oppkast fra uke 7 til 17... De siste ukene har en svak kvalme komme snikende igjen.. Men heldigvis ikke så ille at den plager meg så veldig enda.. Hjelper å spise llitt.. Grønne epler var min redning tidligere i svangerskapet..!

Har hørt at kvalmen kan komme tilbake mot slutten igjen... kjipt!

Skrevet

ÅÅhh.. jeg også spiste grønne epler i starten. Slik at jeg skulle sove godt uten å måtte opp for å kasteopp...

Kanskje jeg må tilbake til det igjen da..? Men det er så kjedeli at det er på kvelden når jeg vil sove... alt blir liksom ødlagt dagen etter.. :/ Jaja... man må lide for gulle sitt ja <3

Skrevet

Ja, det er noe dritt! Spesielt i denne varmen!!

Du får prøve litt epler før du legger deg:) Her spises kveldsmaten på senga, det hjelper! :)

Skrevet

Jeg har oppdaget at noe av kvalmen min er pga. reflux ("halsbrann" som ikke er vondt hos meg) og at titralac hjelper. Titralac, link, novaluzid, gaviscon - sånne typer syrenøytraliserende som ikke tas opp i kroppen redder kvelden og natta her. Sammen med en neve mandler, det hjelper også veldig.

Skrevet

For meg hjelper Mariekjeks. Jeg er fortsatt kvalm, 4 uker før termin.

Skrevet

Prøv å spis noen lovehearts:) Flere av mine gravide veninner har prøvd det; selv er jeg ikke så glad i de selv; så kan ikke si 100% sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...