Gå til innhold

gardiner til barnerommet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Driver og pusser opp barnerommet, har enn gutt på 15 mnd og venter ei jente i august som skal dele rom. rommet er grønnt med jungel bord.. sliter med å finne gardiner! noen her som har tips hvor jeg kan finne noen fine som går til både gutt og jente?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg det perfekte tips til deg!! Siden du har jungle-bord mener jeg!

Var innom på princess fordi jeg var ute etter gardiner selv. Der hadde de et kjempefint metervare-stoff med jungel-dyr! Passer til både jente og gutt.

Så hvis du syr selv, kjenner noen som syr eller har råd til å få de sydd, så anbefaler jeg deg en tur dit.

Gardinene passet ikke til temaet mitt (skogens dyr), men jeg hadde tatt dem hadde det ikke vært for det.

Skrevet

Hvorfor bare ikke noen helt ensfargde som går i de fargene du har i rommet? Hvis du har jungeldyr så har du jo allerede mye mønster osv i rommet. Gult, grønt, hvitt går alle til temaet og alle til begge kjønn.

Skrevet

Jeg endte opp på ensfargede (brune) gardiner til lillegutt sitt rom siden jeg ikke fant gardiner med skogsdyr på. Er bare en del av den ene veggen som er dekorert hos oss, ellers er veggen lys.

Så hvis det er mye mønster og farger i rommet ville jeg nok gått for ensfarget ja. Ble veldig fint hos oss iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...