Gjest Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Legger meg til rimelig tid om kvelden, sover nok litt dårlig om natten etter jeg må opp 2 ganger for å tisse + at det er et pes å snu seg i senga + varmt osv. Sover leeenge om morgenen, spiser frokost, så går det en time ca og jeg er stup trøtt igjen. Og det er jeg stort sett gjennom hele dagen. Gjesper og føler jeg går rundt i min egen verden. Noen andre som har det sånn? Vanlig å være SÅ trøtt?
Rose69 Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Velkommen til klubben. Jeg føler meg som en zoombie om dagen...får ikke sove om kvelden...legger meg sent...er oppe om natta HVER time for å tisse en liten skvett (bortkasta dråper), ungen sparker på urinblæra og vekker meg ofte. Sover i snitt 3-4 timer om natta og 2-3 timer om morgene (ikke sammenhengende).Noen ganger en liten dupp på ettermiddagen. Men jeg prøver å hvile mye.Selv om d ikke er søvn.. Thats it.Snart er det over. Lykke til for deg :-)
minimimmi Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Sitter å googler "graviditet og tretthet" selv----- :-P Desverre finner jeg bare info om trøtte "ny-gravide". Men det er vel helt normalt å være trett og sliten nå. Spesielt fordi nattesøvnen hele tiden blir avbrutt, og dessuten puster jeg som en hval om natta siden magen er så svær...... Svetter som en gris og bruker kjempemye krefter på å snu meg.... Merker at jeg begynner å få nok! :-) Men egentlig er det mest koselig, så lenge som jeg får sove nok :-) Har heldigvis en god periode nå, sover kjempemye og kjempetungt :-) Gjeeeesp! Er trøtt hele dagen alikevel :-P Kan heldigvis slappe av så mye jeg vil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå