Gå til innhold

Vimsa!!

♫røverdøtreog♪røver

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Har du vært til kontroll enda? =) Synes selv at jeg kjenner spark de underligste steder, men håper jo at babyen ligger riktig vei allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei! :-)

skal på kontroll igjen på mandag. (da er jeg 37+5) Sist vi sjekka, forrige uke, lå han fremdeles feil. han sparker i alle mulige rare retninger her også. heeelt annerledes enn de to andre gutta mine. så jeg begynner å tvile litt på om han har tenkt å komme ut riktig vei ja. du da? når var siste og når er neste kontroll???

Skrevet

hvordan står det til med deg nå????? må 'dytte litt' her for å høre om du er igang med keisersnitt eller fødsel eller noe i den duren.... :-)

Skrevet

Heihei!

Neida, ikke noe ks foreløpig =) Skal på vanlig svskapkontroll i morgen, men er uten nett noen dager, så får jo ikke fulgt med eller oppdatert noentingen.. Er veldig spent på om småtten faktisk ligger riktig vei enda. Får ks hvis det skulle vise seg å være seteleie til slutt. Bruker mye tid på å kjenne etter og undre meg, menmen.. Kommer innom her så fort jeg får anledning igjen. Takk for at du "passer på" meg =) Stoor klem.

Er spent på oppdatering fra neste kontroll - masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...