<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Holder på med sykehusbagen, og skal ta meg en bytur for å få handlet inn siste rest. Jeg har INGEN ammebh'er enda, fordi jeg ikke vet hvilken størrelse jeg skal satse på. Tenker at jeg kjøper en eller to til i begynnelsen, siden man ikke vet helt hvordan størrelse puppene blir å ende opp på. De har noen billige på Cubus i merket Details, noen som har prøvd dem? Og hvis ikke så må det bli Triumph. Bor i en liten by med lite utvalg. Noen som har tips og erfaringer i hvor mye det er lurt å gå opp i størrelse? Puppene mine har egentlig ikke blitt noe særlig større, bare litt rundere og fyldigere. Har ikke vært nødt å gå opp i bh-størrelse til nå, bare behøvd å kjøpe ekstra hekter til å feste bakpå bh'en.
Grateful mom Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Anbefaler deg å kjøpe f.eks 1 cup større og så stor rundt som du må ha. Evt kjøper du 2 stk, en som er 2 cuper større f.eks. Sikkert litt forskjell på hvor mye de øker i str - ut i fra hvor store de er nå også. Men IKKE ta av lappene! Vent til melka har kommet for fullt, så prøver du igjen og evt bytter den ene. Jeg måtte sende mannen avgårde og kjøpe en ny bh, da de jeg hadde kjøpt ikke passet i hele tatt!! Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå