Sizzi med lille bolle Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Går her å lurer på om jeg kanskje er gravid. Håper jo på det men tviler jo også. tingen er at puppene mine har blitt "gedigne" den siste uka. De tyter ut av bhene mine og tror ikke at alle bhene har krympet i vask. De "disser" når jeg løper, klarer ikke gå uten bh heller. Føler også at de er tunge. Men tviler på at dette er nok til å tro at man er gravid. tok en gravid test, og i og med at jeg vil bli gravid så klarer jeg se en "skyggestrek". Men er litt fortidlig og teste også enda, har IKM søndag/mandag. Så får ta en ny test senere. Håper det kommer opp to streker. Flere som skal teste snart?
firebarnsmum Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Det kan jo høres ut som om du er gravid:) Blir spennende å se når du tester neste gang da. Jeg har også ikm på søndag/mandag, tester nok ganske snart etter ikm tenker jeg. Dersom ikke TR kommer da...
Februargutten Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Ømme pupper var i allefall mitt første tegn. Så det høres jo lovende ut Hvordan så skyggestreken ut da? Var den like bred som den skal være, rosa eller grå? Hvis den er like bred og rosa er den positiv
Sizzi med lille bolle Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Holdt på å besvime på jobb i dag. ble skikkelig dårlig. Men det kan også være oga at det var utrolig varmt og jeg var utrolig stresset. Kom meg tilslutt bak på kjøla og der måtte jeg tvinge meg selv til å ikke dette om. I tillegg lukta popcorn olja helt forjævlig og den lukter som regel godt Synes jeg (jobber på kinoen i byen) jeg trodde jeg skulle kaste opp av lukta. =S jaja håper det er god grunn til disse symptomene. Takk for kommentarer:) skal teste med en CB i morgen gru gleder meg. klarer nemlig ikke vente til søndag/mandag så hehe:P
Fru Tuttemor Skrevet 1. juli 2010 #5 Skrevet 1. juli 2010 Venter spent på oppdatering jeg :):) *håperhåper*
Sizzi med lille bolle Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2010 Har begynt å tvile voldsomt på at jeg er gravid. Føler meg helt fin i formen puppene er ikke like "voldsomme" og ømme lenger. Ikke er jeg noe småkvalm heller. CB'en jeg tok i morges var nok blenda hvitt selvom jeg som håper å være gravid altid klarer å se en ekstra strek, så hmm sånn kan det gå med ønske tenkin. Men IKM er jo fremdeles ikke før søndag/mandag, men orker ikke håpe så mye. Er også utrolig glad for at Sambo er helt ok med å få barn og at han faktisk vil det er så deilig å høre. Det at han sier at det ikke gjør noe om vi ikke er gravide denne gangen. Da får vi bare prøve på ny neste måned. Føler nesten for å gråte, jeg er bare så heldig, jeg har verdens beste kjæreste. =) vet at det vil skje når det skjer. og jeg er blitt helt testoman så haha svir nok av en test i morgen også =P Lykke til alle sammen =)
Fru Tuttemor Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 vent til ikm du så får du se da er det forhåpentligvis en strek til der og ikke bare en skygge.. Heldi du er som har en slik kjæreste har også en sånn en og tar godt vare på han<3<3<3 oppdater her da så vi får høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå