Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på ultralyd imorgen på sykehuset og gleder oss veldig! Vi vil gjerne vite kjønnet men hører selvfølgelig om mange som får noe annet enn på en måte forventet.

Om en tar 3D ultralyd litt senere.. uke ???

vil det da være tryggere på hvilket kjønn d blir??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mariabee :)

Du får bare glede deg, er super koselig å se den lille i magen :) Vi får håpe alt er bra med den lille. :)

Har du kommet langt på vei? leste her inne at det beste tidspunktet for 3D UL er rundt 28, er vel sånn at jo lenger man venter jo mer vokser ungen. :) Jeg har ikke tatt 3D UL siden det er ca 40 mil til nærmeste 3D, så jeg trur jeg heller lar være.

Jeg var på UL i uke 18, og da fikk jeg ikke se kjønnet, men dette pga gammel UL maskin. Men så var jeg igjen på UL uke 20, da fikk jeg se veldig tydelig at han hadde en liten tisselur mellom bena, selv om UL maskinen ikke var helt ny men likevel bedre en forrige.

Skrevet

Hei:)

Er 18uker på vei på lørdag, så det går fremover. Er mest spent på terminen, for ifølge siste mensen skal vi har 23 november. Men i følge den ultralyden jeg tok hos legen for leeenge siden, hvor han målet så er terminen 6-7desember. Så håper litt tidligere enn d :)

Tenkte at om det er veldig usikkert med kjønn, så kan d være gerit å ta en 3D ultralyd. Om ikke mannen setter foten ned her og vil ha en overraskelse. Heheh.. vi damer kan jo nesten ikke vente nei;)

Men håper at alt står bra til for har hatt en del blødning til nå. Så har vært en usikker graviditet.

Nå er jeg inne i den fasen hvor mine bukser og ting ikke passer lenger og føler meg ikke vel i mammaklærne som jeg har. Ser shabby ut og føler meg rett og slett koko!!

Skrevet

Jeg er 21+2 nå og har hadd forskjellige terminer, alt fra 9. til 13. nov, så han kommer sikkert rundt de dagene :) Har lest litt her inne å sedd at de fleste som har vært på UL rundt den tiden har tydelig fått se kjønnet, men dette pga nyere UL maskiner.

Håper blødningene dine bare skylles naturlige årsaker :) Jeg har heldigvis ikke hadd blødninger, men bare litt rosa utflod som jeg ikke har tadd så alvorlig.

Jeg har nå reist på ferie til hytta og har bare tatt med meg joggebukse og tights, føles veldig rart det. Har måtte gjemme bort mine favoritt bukser for 2 mnd siden og har bare brukt tights. Har bestilt noe mammaklær fra ellos, de er kommet men må få noen til å ta dem med hit, gleder meg til å se om de passer og om de er fine :)

Skrevet

ja håper virkelig at det bare har vært naturlige ting, selv om det har vært ganske mye og ikke fikk jobbe en periode. Er tilbake nå i 50% til ferie om en uke, og deretter forhåpentligvis fullt igjen:)

Her går det også i joggebukse og tights. Har kjøpt meg en mammabukse, jeans på H&M men føler meg ikke direkte fin i den for å si det sånn. Så følelsene og hormonene fyker opp og ned til tider. Stakkar mannen min;)

Skrevet

Har hørt at det med blødning er helt naturlig når man er gravid, så vi håper på det beste :)

Kjøpte mammabukse på H&M som jeg likte veldig godt, det var sånne svarte linbukser med stramming nederst. Hormoner er det også her, men de kommer i perioder, noen dager kan jeg være kjempe sur og grinat, neste dag i kjempe humør :D Typen min er ikke her, så han blir spart noen uker, er foreløpig alene her og det passer jo bra. :)

Skrevet

På ordinær UL sa jordmoren 99% sikkert at det var en gutt. (Det kan vi forsåvidt se selv med et utrent øye på bildene) Men selv da kan det jo være navlestrengen som ligger mellom beina.

Så vi har bestilt 3D ultralyd i Bodø nå i Juli hvor de kan si det helt sikkert. Da er jeg 28+4 på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...