Gå til innhold

Må bare rope ut hvor glad jeg er:))

Anbefalte innlegg

Jippi!!! 13+3 i dag og fikk høre hjertelyd for første gang hos jordmor i dag, og jammen trur jeg det er en liten baby jeg kan kjenne sprelle nedi der av og til også :-))

Ha en fantastisk sommer alle Januar jenter, en fantastisk tid vi går i møte nå:-)

Fortsetter under...

Snakk om være sentimental gitt. Tårene renner når jeg leser siste setningen din..

Så koselig at du har fått høre hjertelyden:) det fikk jeg også i dag..

I dag er jeg 13+6 å er bare så vanvittig glad :)

Vet også allerede nå at jeg venter en gutt:)

Jeg kjenner også masse liv, som små bobler <3<3<3<3

VI vet ikke hvor heldige vi er som for oppleve denne begivenheten, men gjett om jeg vet å sette pris på den:)

Masse lykke til i svangerskapet, vi blir nok bedre kjent etterhvert ;)

God klem

Åsså sitter jeg her å griner igjen!!! Har blitt ei skikkeli sippe-guri....

Er så glad på alles vegne,

og ønsker dere alle en knall sommer..

Vi trosser snøkav,minusgrader og vinterkaos og varmer oss med

de nyfødte hjertebarna våre i januar <3

Åh for en lykke!!

Nå kjente jeg den gode følelsen i kroppen og deler den med dere!

Gleder meg til det er min tur... forhåpentligvis ikke så lenge til. Er 10+4 i dag.

Og den tanken om januar..... fyr i ovnen, levende lys i stua, snøen som daler ned og vinden som uler rundt husveggene... og der sitter vi i sofaen... med pledd og skinnfell og koser oss med de små varme nurkene.

• 3 uker senere...

Hei igjen Jenter:-)

Håper dere har hatt noen flotte uker, dro på ferie og glemte helt innlegget mitt her,kom på det nå, og ble skikkelig glad over å se at det er flere enn meg som har det så bra og gleder seg over babyene der inne:-) ( min tur til å gråte en skvett)

Er plutselig 15+4 ( som tiden flyr!) og nå er det absolutt ingen tvil om at det er en som spreller rundt inni der! OG fått time til UL om bare to uker, hele familien teller ned;-)

Sånn hadde jeg ikke tenkt på det å få vinterbaby, har to sommerbarn fra før så inntill jeg leste deres innlegg har jeg egentlig kun bekymret meg over hvordan det skal bli med nattevåk i vintermørket...NÅ gleder jeg meg skikkelig til vinter, baby og fyr i peisen! Takk:-)

Åh.... Nå gleder jeg meg til vinteren!!! Sommeren er kos, men det blir for varmt når man er kvalm. Sitter og ser på den mørke peisen min nå og kjenner jeg gleder meg til å fyre i den, ta en kopp kakao og nyyyte det nye nurket :) Og tenk jula da, stooor mage og fri!!! Glede seg :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...