ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Har kjøpt Hipp sin risgrøt med banan og fersken. Hvor mye skal man gi første gang? Å hvor mye skal man øke for hver dag? Lurt å vente noen dager i mellom før man gir igjen? Gi med skje? Vann atmed? Lurer på alt jeg:p
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg ville gitt en liten skje hver dag en ukes tid og deretter øke mengden gradvis. Og gi litt vann ved siden av
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Du ser om han liker det. Hvis han ser ut til å like det, og ikke fikk veldig magetrøbbel etter et par skjeer første dagen, så kan du øke til f.eks. 3-4 skjeer andre dagen og så gradvis øke. Men hvis han ikke ser ut til å like det noe særlig så kan det jo være greit å bare gi en skje en periode til han blir vant til det. Sønnen min (som nå er 3 år) brukte ca 1 mnd før han var oppe i full porsjon grøt.
n74 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Dette har jeg lurt litt på også, holder akkurat på å introdusere vi også nemlig:-) Her tåler mini grøten bra, så kan vel begynne å øke mengde pr porsjon nå. Men når økte dere til flere grøtmåltider om dagen?
Gjest eelis+kian Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Når han var ca 6 mnd fikk han grøt til frokost og kvelds. Ved ca 7 mnd fikk han middag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå