Gjest Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Noken som veit koffor dei skal takast i forbindelse med eit måltid? Og er det veldig viktig? Eg gløymer alltid å ta tablettar til måltid...likar best å kunne ta dei morgon/kveld. Men det er kanskje ikkje så lurt?
LoveInMyTummy Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Nei, det skjønner jeg ikke. Jeg tar folat før jeg legger meg, selv om det står ved måltid.
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Då trur eg skal gjere det og;) Har planer om å gå over på den typen folat eg brukte ved forrige svangerskap,men må bruke opp brettet eg har først:) Vil tru det er betre å ta folat (til "feil" tid), enn å ikkje ta folat i det heile;)
missme Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Noen vitaminer jeg har tatt tidligere gjorde meg direkte svimmel og uvel om jeg ikke tok de sammens med måltid eller i forbindelse med måltid så tror det er noe der at du kan oppleve f.eks svimmelhet i forbindelse med de om du ikke spiser noe. Jeg tar de sammens med frokosten, grei rutine og svelge de samtidig smo jeg spiser frokost
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Hmm, har ikkje merka noko til svimmelheit eller sånn i dag. Men kan jo vere det dukkar opp ein anna dag. Kanskje eg skulle prøve å ta den i lag med frukosten og...einaste at eg som regel hugsar på den rett etterpå Eg får prøve å ta den i lag med mat, men om eg gløymer det, så får eg ta den etterpå. Satsar på at det funkar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå