Gå til innhold

Erfaringr med Teutonia prestige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.eg har denne vogna.

Bagen er veldig liten...gullet mitt var 4 mnd når han var utvokst av bagen.(var 52 cm ved fødsel) Ellers er vogna heilt grei....Lett og liten å få inn i bilen,tar liten plass i bilen. Bra handlekorg under vogna. supert at ein kan vende handtaket uten å ta av bagen.

Me hadde litt problem med å legge ned ryggen på sportsdelen,men hadde vogna inn til reparasjon,og då vart det fiksa.ikkje hatt problem etter det.

Ser du skal ha januarbaby,og då blir jo babyen større om sommaren,så då kan ein jo evt bruke sportsvogna....min var født i juni,og skulle bruke sportsdelen om vinteren. Eg bytta då til den gamle vogna mi(Basson baby) der bagen er større,og kunne bruke denne lenge...!

Vil og foresten anbefale Basson vogna på da sterkaste....!!!

Jeg har hatt to av dem og var fornøyd av samme grunner som overnevnte.

Brukte fashionbag på siste barn. Jeg brukte denne faktisk i 7 mnd jeg da, 49 cm ved fødsel.

Du som får barn i januar trenger ikke tenke og vurdere str på dypbag på samme måte som de som føder sommerstid. Når høsten og vinteren er der må du uansett over til sportsvogn.

Hvis du tar ut fòret i fashionbaggen og legger madrassen tilbake igjen frigjør dette en del plass. Et tips om du bestemmer deg for denne.

Lykke til!

Jeg syntes den har fungert fint i snø. Har en Mountain Buggy 3-hjuling også med lufthjul og syns de fungerer like greit. Du kan jo imidlertidig velge om du vil ha lufthjul eller punkteringsfrie på Teutonia. Lufthjulene vil absolutt gi mer fjæring og mer behagelig på feks grusveier. De punkteringsfrie er lettere og gjør totaltyngden mindre. Hadde selv punkteringsfrie siden vi ferdes 95% av tiden på asfalt.

Jeg har hatt både dunpose og Simo's lammeskinnspose. Mht fashionbaggen og at barnet er lite på vinterstid så er du relativt fri til å velge type. Dunpose er jo klart mer plassvennlig i forhold til feks lammeskinnsposer og voksiposer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...