LettBris Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Mener å ha lest noe om blodspor på papiret/ i trusa, men hva er dette nå igjen? I sted da jeg var og tisset kom det en svak stripe (like tynn som en sytråd) og så kun prikker med blod på papiret. Hva er dette og hvorfor kommer det?
M@msen Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Jeg fikk det den dagen jeg gikk i fødsel... tegningsblødning, hvis du begynner å blø friskt blod så skal du ringe føden, hvis ikke er det bare å vente på at det skal skje noe... Lykke til:)
<3Minesmå<3 Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Tegningsblødning? Når fødselen er på vei, er det aktivitet i livmorhalsen. Den myknes, utvides og forbereder seg på fødselen. Små blodkar kan briste litt i forbindelse med dette og utflodet blir lyserødt eller med blodspor. Hos noen kan det fremdeles gå dager før fødselen kommer ordentlig i gang. Ring til fødeavdelingen og prat med jordmor. Hun vil forklare deg hvordan du skal forholde deg. Tegningsblødningen i seg selv er ikke smertefull.
Mumle Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har selv hatt dette et par ganger, og har snakket med to jordmødre om det. Begge mener det kan komme av at presset er stort nedover og da kan noen små blodkar briste. Jeg hadde bittelitt friskt blod og det gikk raskt over. Men ta heller en telefon til jordmor/fødeavd. hvis du er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå