Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler mg sååå gravid. Kan ikke tiden bare gå sånn at IKM dag (tror 06. juli) kommer. tok test idag og negativ...

Hadde sannsynligvis EL søndag 20., og vært i sengehalmen rundt da. De siste dagene har jeg fått mye "tyngre" pupper, de har seriøst blitt litt større, jeg har små" kramper"/enkle stikninger i babymagen, hatt i går og i dag....

er det sannsylig å få symptomer så tidlig? sist jeg var gravid tenkte jeg ikke over det, men det var puppa som var det tydelige der og, men da ble jeg oppmerksom på det først når mensen uteble.. var vel 4 uker på vei da jeg tok testen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, er ikkje kjekt å gå i uvissa. Du får smørje deg med tolmodigheit og prøve igjen om nokre dagar:) (eller om du har mange testar, så kan du teste kvar dag, men lett å bli skuffa for kvar test som ev. viser neg.) Kryssar fingrane for deg!:)

Skrevet

Ja jeg hater å gå å lure! da er det mye bedre om man ikke prøver bevisst og bare plutselig er gravid....

Kjennes skikkelig ut som melkespreng i puppa altså.. og da farer jo ikke mistanken vekk med det første.

får kose meg med alle dere andres innlegg i mens da, og håpe jeg snart er med i 1-tri klubben.

Skrevet

Ja, her er som regel nok av innlegg å lese.

Einaste er at ein gjerne blir ENDA MEIR opptatt av tanken på eigen kropp og ønske om graviditet. Så om det blir for mykje tanker på det, så kan det vere lurt å koble ut og heller gjere noko anna. Plutseleg har dagane gått og ein kan test på nytt;)

Håpar du kan tre inn på 1.-trimester snart!:)

Skrevet

jeg klarer ikke vente mer... har IKM på søndag, kjøper 2pk tester etterpå og tar i morgen tidlig. alle "symptomer" er her enda og enda sterkere. tenk om det bare er innbildning... hahaha flaaut.

har alltid pleid å ha litt kortere sykluser, så i utgangspunktet hadde jeg ventet tanta idag el imorgen, om det hadde vært stabilt..

åååh er speent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...