pruprrup Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hva kjøper man? Den nybakte mor har bygget rede i flere mnd, så de har nok "alt" av klær, samt de har stor famile (så får nok mye) Noen som har godet ips til gave til 300-500 kr?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hei! Kanskje litt kjedelig men.. Hva med et speil man har i bilen slik at man kan se den lille uten å snu seg..? Utrooolig praktisk!! Og det er noe jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt før jeg begynte å jobbe i en barneutstyrsbutikk og så de. Barnas hus har 2 forskjellige typer. Et helt vanlig et til 129kr, og en bamse med speil på magen til 299kr. Mvh Lundie
Ziz Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Bøker Jeg har i flere tilfeller kjøpt eventyrbøker i nyfødt-gave. Barna får så mye klær o.l. som de vokser fort ut av. De får gjerne bamser også, så jeg har valgt å kjøpe en eventyrsamling f.eks.
Snøfnugg75 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Sånn du tar hand- og fotavtrykk med - og som kan rammast inn.Vi fekk ein slik frå Panduro hobby og det er så flott å ha på veggen!
Delfino-fødeklar- Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 gavekort på sko. men kanskje de arver? uansett så ska mine unger ha sine første sko, uansett hvor mange unger jeg får :=)
Muffinsmamma Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Hege en nyfødt som har alt?? jeg ville plantet et tre i Afrika eller liknende og kjøpt en fin bok for resten, f. Eks hagerup "så rart det er" eller eventyr.
Fru.Antonsen Skrevet 30. juni 2010 #7 Skrevet 30. juni 2010 Jeg ville gitt et gavekort jeg og bare speisifsert det er til babyen, babyshop e.l. da kan de kjøpe noe de trenger selv...
eggstokk Skrevet 1. juli 2010 #8 Skrevet 1. juli 2010 Jeg pleier å kjøpe boka " Den lille prinsen" i fødselsgave. En bok ungene kan vokse med. Denne gang skal jeg kjøpe en sånn spisestol fra IKEA til et vennepar som har alt. De ønsket seg det, og den koster 250 kr. ca. Ellers er det jo kjekt å få feks. skål/kopp/fat i merket Sebra. Elsker den serien. Lykke til med valg av gave :-)
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Hei. Det jeg kjøpte til et vennepar som hadde alt, var en pakke bleier, våtservietter, sink salve, baby olje, badesåpe, smekke, smokker, helseteppe og en palst skje. Her kan du varriere masse, du kan jo kjøpe noe de egentlig ikke trenger før om mange mnd, feks første tannbørste:) DET har de sikkert ikke kjøpt inn ennå Bare la fantasien få utløp:) Mulig det er en kjedelig gave, men da får de ihertfall noe de uansett trenger, og da er du sikker på at det du har kjøpt kommer til nytte:) Lykke til:)
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Syns gavekort på en valgt butikk er det beste.. Da kan foreldra kjøpe det de trenger og ønsker seg;-) Og ikke minst så trenger de ikke bruke det med en gang!! Varer vel i 1 år.............. Ser ei over her snakker om å arve sko!! Det er absolutt ikke anbefalt å arve sko........... Kun finsko, bunadsko, skisko ol bør arves!!!!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 2. juli 2010 #11 Skrevet 2. juli 2010 jeg driver med scrappbooking og til hver jeg kjenner som får baby lager jeg en side på 12*12 inch som de kan henge på veggen.. får ett par bilder ca jeg bruker og finner farger og pynt som passer til... trenger ikke være veldig avansert eller ha drevet med dette for å få til noe fint.. det blir også innimellom kjøpt med en ramme slik at den kan henges på veggen, hvis ikke legges den i en plastlomme.. dette er noe som ikke kan sammenlignes med noe gaver og gaven fra deg blir stort midtpunkt når de får besøk.. dessuten noe spesielt som barnet kan ta med seg videre i livet.. jeg har masse bilder på facebooksiden min... gå gjerne inn å se.. om dere må legge meg til som venn så skriv til meg først hvor dere er fra og nicket ditt navnet mitt får dere , skriv til meg på pm
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Bleiekake selvsagt...Jeg lager på bestilling..Har mange flotte inne..kan sende bilder
Lea1977 Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Da synes jeg du kan kjøpe noe til mor :=) Gode tøfler,myke truser(det trengs) eller fine amme topper. time hos fotpleier. Eller kjøp en bilderamme. eller lag ett gavekort med personlige tjenester som barnevakt,trillepike,husvask,middag e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå