pruprrup Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Hva kjøper man? Den nybakte mor har bygget rede i flere mnd, så de har nok "alt" av klær, samt de har stor famile (så får nok mye) Noen som har godet ips til gave til 300-500 kr?
Mamman til kasper og Elise Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Lag en kurv med våtservietter, oljer,sink salve, bleier, en rangler osv...det er noe man alltid trenger:O)
M@msen Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Hva med å kjøpe noe til mor??? Det syntes jeg var så koselig av venninnene mine, jeg fikk ett armbånd:) kjempe koselig. Eller så kan du jo evnt lage ett fint kort og kjøpe gavekort, så får de det de vil... bedre å få det enn å få noe man ikke trenger.... (min mening da...)
pruprrup Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg og tenkte på det med gave til mor, men det blir kanskje litt rart siden det ikke er en venninne, men kona til broren til sambo? (He he vanskelig setning) Ellers så er kurv en god ide ja:-)
Gjest Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Tja, si det du. Kommer litt ann på hvor nært dere står hverandre da tenker jeg. Er det noe jeg ikke ønsker meg, så er det noe mere ting tang å rydde vekk/tar opp plass. Men hva med tiden din i stedet for? Hva med å tilby seg å heller ta støvsugingen en gang og tørke vekk støvet? Brette det nyvaskede tøyet eller stryke den haugen med tøy som kommer? Så har dere tid sammen etterpå. jeg ville satt mere pris på det enn noe annet hvertfall;0) men som sagt, det kommer ann på hvor nært dere står hverandre. Hvis det ikke er så naturlig, så ville jeg satt pris på om noen kom hjem til meg og kanskje kunne sitte der ett par timer, mens jeg og mannen min kunne gått ut på kino eller middag sammen for eksempel. Det jeg hadde satt mest pris på og husket best, hadde vært om noen ga av tiden sin og ikke nødvendigvis ting. Valgene er mange, så lykke til;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå