Zeke Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har termin om en uke å veninna mi har om 16 dager, å gjett hvem som fikk en nydelig liten gutt i går? Jo det var hu , enda jeg er bare en uke fra terminen, hu pleier altid å gå over tiden . URETTFERDIG neida er selvfølgelig glad på veiene av dem altså bare veldig veldig misunndelig, siden jeg også vil være ferdig he he he
Mamman til kasper og Elise Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Skjønner deg veldig godt:O) Aldri moro når noen med termin etter deg føder før deg..men men din tid kommer nok snart:O) LYkke til...
Zeke Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Ja ikke sant. Skulle virklig fått treffe den lille gutten i magen nå kjenner jeg. Men han kommer når han kommer
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Jeg vet innmari godt åssen det føles ja :S Sistgang, fødte alle med termin etter meg, FØR meg, mens jeg gikk 9 dager over (med 3 mann) TIL OG MED katta fikk kattunger på min termindag!!! Da var jeg pisst da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå