Gå til innhold

Vaksiner er langt farligere enn du liker (ønsker) å tro...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt til å tygge på :-)

"....Whooping Cough vaccine failure (letter to editor)

From: "Meryl Dorey"

Dear Sir or Madam,

In your article, Contagious cough grows in Southland, 16/7/99, your reporter states that vaccination prevents whooping cough but the immunity wanes so parents are urged to vaccinate their children. What he doesn't investigate is how many of those 30 or so who were diagnosed with whooping cough had already been fully and appropriately vaccinated. This is very important information to know.

The Australian Government's CDI Bulletin reported (Vol 21; No 11; 29/5/97) that the rate of reported whooping cough went from "2.0 per 100,000 population to 30.5 per 100,000 population in 1994 despite pertussis vaccination coverage approaching 90% for the three-dose primary course" In other words, this is not a case of failure to vaccinate, but simply a failure of the vaccine to protect.

Parents must be made aware that the whooping cough vaccine has been tested and found to be only between 36-48% effective. That means less than half of those who receive the vaccine will have any protection whatsoever and that protection will wane within a very short period of time.

For this very ineffective vaccine, there is a risk of permanent brain

damage, auto-immune disorders such as diabetes, eczema, and asthma and death.

I hope that future articles in your newspaper on this subject will be more questioning of the information regarding vaccines. When weighing up the benefits vs. the risks of vaccination, parents must be given all the information so that they can make the best and most informed choice for their own children.

Thank you,

Meryl Dorey

Meryl W. Dorey,

President

The Australian Vaccination Network, Inc.

PO Box 177 02 6687 1699 Phone

Bangalow NSW 2479 02 6687 2032 FAX

[email protected] http://www.avn.org.au

"All truth goes through three stages.

First it is ridiculed.

Then it is violently opposed.

Finally, it is accepted as self-evident."

(Schopenhauer)

Hvert år dør 250 000 barn av kikhoste. De fleste dør i u land, men og vår del av verden dør barn under epidemier.

Denne dama fra Australia forklarer nok en gang om hvor viktig det er at foreldre og andre som omgår barn under 2 år revaksinerer seg. Hun sier tydelig hva hun mener og homeopater og antivak bevegelser. Fordi hun er en av de som må behandle disse barna. Og som jeg har nevnt tidligere, kikhoste og behandlingstrengende bebier, er noe av det styggeste man kan se. Selv om de overlever.

http://www.adelaidenow.com.au/news/south-australia/low-immunisation-behind-south-australian-whooping-cough-outbreak/story-e6frea83-1225794469308

Mamma-x-3

Vet du hvorfor ikke så mange barn dør av kikhoste i Norge???

Har du tenkt på det noen gang ??? Selv om det stadig dukker opp epidemier.

Jo, fordi vi har ett godt utbygd helsevesen. Med dyktige fagfolk på intensivavdelingene våre.

Det er de som behandler barn med kikhoste. Det er de som tømmer lungene deres for slim, slik at de ikke blir kvalt. Ikke bare en gang, men mange ganger, kan ta flere dager, helt til infeksjonen er på vei tilbake. Du vil vel helst tro, at barna da blir bedøvet. Men det kan man ikke, for hensikten med å tømme de for slim, er at de må klare å puste selv, og da kan de ikke sløves.

Helsepersonel prøver å skåne foreldrene fra dette, men om barnet ditt er dødssyk, så vil man helst være til stede. At leger klarer å gjennomføre disse behandlingene, er prisverdig. Og jeg går utfra at de har kun ett mål for å greie å gjøre dette.

De redder liv.

Har du i det hele tatt lest noen av linkene jeg har lagt inn på sidene her?

Jeg har ingen problemer med å se alt det grusomme sykdommer fører med seg. Sykdommer er noe vi ikke ønsker at barna skal gjennomgå så lett som mulig. Selvfølgelig!. Det er derfor det er så viktig å gi dem et best mulig grunnlag. Helt naturlig! Og der er våre barn utrolig heldige i vårt samfunn. Med fokus på fullamming, god levestandard, de beste hygieneforhold, variert og sunt kosthold, rent vann, trygge oppvekstvilkår. Å gjøre dem så robuste som mulig for å unngå nettopp sykehusinnlegginger og etterplager er et viktig poeng!

Det er bare det at jeg ikke tror på VAKSINER som universal- og botemiddel. Jeg tror ikke på på sunnhet gjennom å aldri gjennomgå sykdom. Og - plagene, skadene og langtidsfølgene som kan følge med vaksinene har også svært stygge historier dersom du gidder å se på dem (- det er mest behagelig å la være). Det er tusenvis av foreldretårer i kjølvannet også her. Og tragiske kamper i rettssystemet mot helsegigantene (David mot Goilat) for å få påvist sammenhengen mellom vaksinen og plagene.

Jeg ønsker å vise hvor kontroversielt vaksinespørsmålet er, med et bredt utvalg av litteratur, ekspert-uttalelser, forskning, linker, leserinnlegg og mediefokus. Så kan foreldre selv gjøre seg opp sin mening. Brosjyren fra helsestasjonene er dessverre ikke infromasjon. Den er en ren salgsbrosjyre.

Det er så mye å gå i sømmene her, at det er ganske utrolig hvor "lydig" dere tar hys på legemiddelindustriens forsikringer om hvor sikre og effektive vaksinene er... Og at dere lar de utallige historiene og vaksineskader forbigå som fotnoter og "cherrypicks"...

Du burde skamme deg med å komme drassende med skrekkhistoriene dine fra sykehusene. Du tar kun for deg med sykdomskomplikasjoner for å skremme. Og ignorerer fullstendig vaksineskader. Det er nettopp slikt som er propaganda! Ensidig og uetisk informasjon.

Skulle ønske jeg kunne være enig i at vaksiner er løsningen.

Jeg drar ikke frem skrekkekemler fra sykehus for deg. Dette er hverdagen for de som behandler barn når epidemier rammer. Og disse vil bli mye større om man slutter å vaksinere.

Slik var det og under svineinfluensaen, 1370 pasienter ble behandlet på intensivavdelingene våre. Det var grunnen til at ikke flere døde. Fordi de mest alsvorlig syke fikk intensiv behandling.

Det er helt uriktig å si at gode oppvekstforhold osv har innvikrning på spredning av virus.

Se bare på HPV viruset, det hjelper ikke med gode sanitære forhold mot det. Nesten alle voksene vil bli smittet . Hvem som ikke har en kropp som ordner opp i dette selv, vet man ikke på forhånd. Men så mange som 3 700 kvinner hvert år trenger kirurgisk behandling pga dette viruset hvert år..Selv om det altså er screening av alle kvinner hvert 3. år.

Selv med den levestandarden vi har.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...