Lillemor&Gutta Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Er midt oppi et samlivsbrudd og skal flytte nå i helga (noe som forsåvidt går helt greit, vi sammarbeider godt og er gode venner) så det er totalt kaos her. Men lillegutt holder på å få tenner og er konstant sur. første kom opp i går (kjente nr 2 mn så hovnet han opp i gummene så den "forsvant" i gjen) men han har enda 3 til som ligger å presser på . Hver gang han skal spise er det en kamp. Han suttrer å klenger hele dagen lang og om natten sover han delvis i sin seng og delvis i min (les helt inntil meg og gnur hele natta). Når han ligger sammen med meg, blir jeg anspent og sover dårli, som i gjen gjør at hodepine og migrene melder sin ankomst oppi alt. Jeg er utslitt og vet ikke hva jeg kan gjøre lengre. Får ikke gjor meg ferdi med pakkinga, får ikke i meg mat for jeg er superstresset over hele situasjon. Dentinox fungerer overhode ikke her i gården. Men han har lært seg å si mamma oppi alt Noe positivt kom det av alt
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Uff da, det hørtes skikkelig slitsomt ut.. Du har ikke noen som kan avlaste deg litt da? En snill besteforelder, venninne eller nabo? Om det bare er en time eller to på dagtid, så får du litt tid for deg selv, enten det er å pakke ferdig eller bare sove litt? Og ikke minst så må du ikke glemme å spise, da kollapser du til slutt vetdu.. Har ikke så mange andre råd desverre, annet enn at jeg synes du er tøff som holder ut og gjør ditt beste:-) Har selv en liten prins på 7 mnd og vi er to på han, og han krever absolutt sitt av mamma'n og pappa'n:-) Lykke til videre:-)
Lillemor&Gutta Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2010 Takk for oppmuntringa Har absolutt ingen her. Men får tilbake alt av familie og venner etter flyttinga så da blir det litt avlastning hvertfall . Mini er stort sett snill og grei. Turbo ja men snill. Virker som han har funnet fram alt det verste i seg nå :S. Skal bli tøft å bli helt alene hvis det er slik det skal være..
alvesnuppa <3 Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Hva med å prøve noe smertelindrende til gutten din? Vi ville vel heller ikke gått med slike plager uten å ta noe(?). Et tips i allefall... Man skal selvfølgelig ikke gi piller for alt, men kanskje roer det seg en liten stund, slik at du får samlet deg, og får en ny giv?! Snuppa mi var også gretten en liten periode, men det roet seg etter noen uker, heldigvis! Her tror jeg ikke det var tenner som var årsaken, men kanskje en konflikt med sin egen utvikling. Uansett, flink er du Og det kommer bedre tider, jeg lover !!
Lillemor&Gutta Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2010 Blir nok paracet på han i kveld hvis han tuller med legginga i gjen. Skjønner jo at han har det vondt, men det er fryktelig slitsomt oppi alt annet som skjer nå. Det har jo skjedd mye med utviklinga hans den siste måneden så det kan jo være det og. Di første ordene har kommet samt han lærte seg plutselig å krype og nå driver å tester ut krabbinga han ikke helt får til enda. Ser og han vil reise seg opp, men ikke skjønner hvordan og han går noen skritt hvis holder han i hendene og sitter ganske stødig hvis vi setter han om. Det har vært mye på 1,5 mnd nå. Kjempeflink er han blitt Ja så sur kan han vel ikke være for bestandig. Bedre tider må jo komme en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå