Knotten2 Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 har stresset som en gal den siste måneden eller så, pusset opp i kjelleren. Har malt, malt, malt og malt, og ryddet, vasket og sjauet. Også var det en haug med innkjøp som måtte gjøres - IKEA. Skru møbler dagen lang! Men nå er jeg FERDIG!!!! Har brukt de siste dagene på å handle det siste som trengs til meg og baby, så nå skal jeg bare kose meg de siste par ukene (er uke 38 nå)! PUH!
Melkerullen Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Haha, akkurat som å høre meg! Først brukte jeg lang tid på å rydde, for deretter å rote/sortere/male i 3 etasjer i huset! Plutselig kom kicket og dermed var kaos i gang! Ser ingen ende på det akkurat nå, men nå er det jo bare å stå på! Malte ferdig kjelleren i går, så nå må jeg rydde og vaske ferdig der nede + i de andre rommene der. Så er det 2 etasjer igjen som må ferdigstilles pga div oppussingsprojekter... Er i uke 37 nå, så forhåpentligvis blir det avslapping på meg og fra uke 38 av!! Flink du er som er blitt ferdig!!! Har fremdeles en del baby-ting som må gjøres klar og, men må liksom ha huset i orden først, hehe! Lykke til og slapp godt av nå
M@msen Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Godt å høre at det ikke bare er meg... Skulle pusse opp ett soverom, har blitt tre... Men nå mangler bare 2 lister (og det er gubben sin jobb), og at døra tørker så er ALT klart:) Kjøpte seng i går, fikk satt den opp, har vasket sengetøy og trekk så det ble lagt på i går, så nå lille nurk i magen NÅ er det bare å komme... Deilig å være ferdig samtidig som jeg lurer på hva jeg skal ta meg til... 21 dager igjen til terminen, heldigvis så er det litt som skjer i dagene fremover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå