Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har stresset som en gal den siste måneden eller så, pusset opp i kjelleren. Har malt, malt, malt og malt, og ryddet, vasket og sjauet. Også var det en haug med innkjøp som måtte gjøres - IKEA. Skru møbler dagen lang! Men nå er jeg FERDIG!!!! Har brukt de siste dagene på å handle det siste som trengs til meg og baby, så nå skal jeg bare kose meg de siste par ukene (er uke 38 nå)! PUH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, akkurat som å høre meg! Først brukte jeg lang tid på å rydde, for deretter å rote/sortere/male i 3 etasjer i huset! Plutselig kom kicket og dermed var kaos i gang! Ser ingen ende på det akkurat nå, men nå er det jo bare å stå på!

Malte ferdig kjelleren i går, så nå må jeg rydde og vaske ferdig der nede + i de andre rommene der. Så er det 2 etasjer igjen som må ferdigstilles pga div oppussingsprojekter...

Er i uke 37 nå, så forhåpentligvis blir det avslapping på meg og fra uke 38 av!!

Flink du er som er blitt ferdig!!! Har fremdeles en del baby-ting som må gjøres klar og, men må liksom ha huset i orden først, hehe!

Lykke til og slapp godt av nå:)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg...

Skulle pusse opp ett soverom, har blitt tre... Men nå mangler bare 2 lister (og det er gubben sin jobb), og at døra tørker så er ALT klart:)

Kjøpte seng i går, fikk satt den opp, har vasket sengetøy og trekk så det ble lagt på i går, så nå lille nurk i magen NÅ er det bare å komme...

Deilig å være ferdig samtidig som jeg lurer på hva jeg skal ta meg til... 21 dager igjen til terminen, heldigvis så er det litt som skjer i dagene fremover...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...