Gå til innhold

Jeg likte leken der....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått sansen for Andreas etter hvert, men syntes det er veldig vanlig. Olivia er et navn jeg burde i teorien like; internasjonalt, feminint, etc, men jeg liker det ikke noe særlig... Syntes det rett og slett begynner å bli litt harry, og minner meg om oliven. Olivie syntes jeg er finere...

Anaïs

Santiago

Anaïs e helt nydeli, kjenne ei skjønn jenta på 3 år me det navnet, dem e fransk og der lå det på topp 10 i 2007 iallefall. Men har ikkje hørt nån andre som hete det i Norge. Fungere flott her åsså, syns æ!

Santiago e åsså tøft, spesielt. Kunne nok blidd vant tell det, me litt tid =) Men gjer fort litt hovedstad-assosiasjona me en gang ;) Blir liksom litt mer en by enn en gutt, førr min del ;)

Tindra

Malthe

Annonse

Torstein er kult. Jeg tenker at det er en liten tøffing, og at det ikke bare behøver å passe på en voksen mann.

Ellinor, ehh.. litt mer skeptisk til det. Får det ikke til å passe på ei lita jente..

Anne Margrethe

..... Sigurd. (ikke helt ferdig enda)

Annonse

Ikke fan av dobbeltnavn. Synes både Anne og Margrethe er flotte navn hver for seg, men blir for tungt med to navn synes jeg.

Sigurd er nyyyyydelig!! Og håper du ikke blir helt ferdig med å finne et navn til det:) Er så fint alene:)

Erle

Albert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...