Gå til innhold

Jeg likte leken der....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vi kommenterer det valgte navnet til den over oss.

Skriv inn dine favorittnavn for begge kjønn, og kommenter navnene i komentaren over ditt! ;)

Mine navn:

Alberte

Vilmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sansen for noen av de navna, men tøffe er de!

Olivia

Andreas

Skrevet

Har fått sansen for Andreas etter hvert, men syntes det er veldig vanlig. Olivia er et navn jeg burde i teorien like; internasjonalt, feminint, etc, men jeg liker det ikke noe særlig... Syntes det rett og slett begynner å bli litt harry, og minner meg om oliven. Olivie syntes jeg er finere...

Anaïs

Santiago

Skrevet

Anaïs e helt nydeli, kjenne ei skjønn jenta på 3 år me det navnet, dem e fransk og der lå det på topp 10 i 2007 iallefall. Men har ikkje hørt nån andre som hete det i Norge. Fungere flott her åsså, syns æ!

Santiago e åsså tøft, spesielt. Kunne nok blidd vant tell det, me litt tid =) Men gjer fort litt hovedstad-assosiasjona me en gang ;) Blir liksom litt mer en by enn en gutt, førr min del ;)

Tindra

Malthe

Skrevet

Likte ingen av dei....

Likar Tilda og Marte... Tindra vart litt hundenavn for meg...;Malthe har eg alder høyrt..

Victoria

sander

Skrevet

Både Victoria og Sander er klissete navn i mitt hode og litt for populære for min smak.

Ty (guttenavn)

Ia (jentenavn)

Skrevet

Malthe e ett guttenavn, by the way ;)

Skrevet

Ups, skulle egentli være en tilleggskommentar tell innlegget over...havna vesst nederst,sorry

Skrevet

Ty og Ia ble skrekkelig ufullstendig og fullstendig kjønnsløst. Nei, ikke vellykket, spør du meg.

Trond

Agnes

Skrevet

Trond må vente noen år før han kommer på min liste.

Agnes er sterkt og flott :)

Lydia

Olaus

Skrevet

Lydia har jeg litt feil asosiasjoner til, så liker det ikke så godt..

Olaus likte jeg ikke.. Syns Olav da er finere :)

Max

Molly

Skrevet

Max er bare helmax eller max fart for meg, ikke et guttenavn jeg liker.

Molly passer ikke på en norsk jente. Jeg husker en barnebok som het Milly Molly Mandy - så det minner om den.

Ellinor

Torstein

Skrevet

Torstein er kult. Jeg tenker at det er en liten tøffing, og at det ikke bare behøver å passe på en voksen mann.

Ellinor, ehh.. litt mer skeptisk til det. Får det ikke til å passe på ei lita jente..

Anne Margrethe

..... Sigurd. (ikke helt ferdig enda)

Skrevet

Ikke fan av dobbeltnavn. Synes både Anne og Margrethe er flotte navn hver for seg, men blir for tungt med to navn synes jeg.

Sigurd er nyyyyydelig!! Og håper du ikke blir helt ferdig med å finne et navn til det:) Er så fint alene:)

Erle

Albert

Skrevet

Erle er nyyyydelig, absolutt en av mine favoritter : )

Albert er fint, men litt for "prepp" for meg..

Mikela

Elmer

Skrevet

Mikela? Hvis du mener Mikaela syns jeg det er ganske fint, Mikela var rart. Elmer er kjempetøft!

Vet jammen ikke hva jeg skal si som favoritter, men høyt på lista kommer hvertfall:

Matilda og Andreas

Skrevet

Synes både Matilda og Andreas er fine navn, personlig synes jeg Matilde er penere (lettere å si), men jo mye mer vanlig enn Matilda.

Favorittene mine skifter til stadighet men akkruat nå er det

Synne og Sivert

Skrevet

Liker Sivert, men syns navn ned mer e- og o-lyder er mer maskulint. Synne syns jeg for så vidt er søtt, men litt for kallenavn aktig for meg.

Favorittene mine er:

Eiril og Olaves

Skrevet

Eiril var et pent navn, hadde aldri hørt det før:)

Olaves var litt rart, Liker Olav godt, så skjønner ikke meninga med den es-en på slutten.

Jeg liker godt:

Eline

Jakob

Skrevet

Det gjør jeg også! Eline og Jakob er mine favoritter også! Sammen med:

Emrik og Martine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...