ønskerbaby_ Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å bli gravid eventuelt når vil dette skje og hva kjønn det blir? må gjerne skrive om dere får opp noe annet interessant også:-D jeg er født 04.02.1986 samboer er født 16.07.1979
Cessus Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Jeg er helt fersk på dette, men jeg får opp mye tanker når jeg leser mange av innleggene her inne. Har alltid vært en slik person som får opp mange tanker om hva som vil skje, og mye har vært rett. Så ta ikke denne spådommen veldig seriøs, men ønsket hvertfall å prøve å spå deg. Jeg føler sterk at du kommer til å få barn, og det blir ikke så altfor lenge til. Det første som faller meg inn er ei jente om ca. 1-2 år. Men får ikke opp noe annet, konsentrerte meg mest om det første du spurte om. Uansett ønsker jeg deg og din samboer lykke til, det er en fin tid i møte. Hilsen Cecilia
ønskerbaby_ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2010 tusen takk Cecilia:-) håper virkelig du har rett:-)
ønskerbaby_ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2010 noen andre som har lyst å spå meg? hadde vært gøy å sett hva andre ser også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå