Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Uke 19 idag å har ikke kjent nå enda Å det e andre gangen nu, enda dæm sir att man kan kjenn det tiligare med nr 2 :/ nån som kjenn nå? å kordan mærka dokker det?
Navychick Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Hei det er veldig forskjellig fra person til person det kan jo være morkaken ligger "dumt" plassert denne gangen og demper bevegelsene til den lille. Jge var kjempe heldig å kjente bevegelse med nr 1 allerede i uke 16, men det gikk tre uke før jeg kjente noe mer er gravid med nr 2 nå, men vet ikke helt hvor langt på vei jeg er. (UL på fredag) Trodde jeg var ca ti uker, men kjente bevegelse i helgen så det må jo være feil. De første gangene jeg merket det var det som om noen stakk fingeren i meg rett ved navlen, men jeg var jo alene så da måtte det jo være fra innsiden. I begynnelsen lurte jeg på om jeg virkelig hadde kjent noe eller om jeg bare innbilte meg ting Håper du snart kjenner ditt lille nurk!
Gulljentene Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 Merket liv innvendig første denne siste uka, men ikke noe voldsomme greier, er 18 uker idag. Og det er baby nr 2. Har morkake som vender ut mot magen så er vel derfor det har gått nesten like lang tid som med nr 1 før jeg kjente noe, da lå den på bakre vegg... Har du vært på UL ennå da? Kanskje du også har morkaken foran?
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2010 va på ultralyd men vart satt nån uke tilbake..:/ så e ny ul den 15! får håp æ får en endeli termin så æ veit kor langt æ e... men har enda ikke kjent nå.. trur æ... har lurt på av å til, men e ganske usikker om det e babyen eller bare nå anna... å fikk ikke vite nå om morkaka da sia æ ikke va kommen langt nokk te en ordinær rul.. så får se den 15 :-)
Miss Snow Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Jeg mener at jeg kjente noe da jeg var rundt uke 16, men så ble det helt stille i flere uker. Ultralyden viste at jeg har foranliggende morkake, så det demper nok mye. Men de siste dagene tror jeg at jeg har begynt å kjenne littegrann igjen. Rundt klokka ti hver kveld er det ihvertfall noe snodig som foregår inni der. Det kjennes nesten ut som tarmene driver og flytter på seg og noen ganger får jeg sånn sug i magen, akkurat som jeg skulle tatt karusell. Det kjennes ut som det stupes kråke inni der liksom. Hver kveld når jeg legger meg ligger jeg en stund og kjenner etter. Det hender jeg kjenner littegrann (tror jeg), men langt ifra hver kveld. Heldigvis skal vi på en privat ultralyd for å prøve å se kjønn til uka, så da får jeg litt "kontakt" da!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Er først ENDELIG nå jeg kan med sikkerhet si at jeg kjenner dunk fra den lille og ikke bare bobler. Og kjenner dette hver dag nå. Hurra. (24+6 i dag) Og dette har jeg ventet lenge på. Har kjent dette ordentlig noen dager nå og til med litt på utsiden. Ja jeg måtte jammen meg vente tolmodig siden jeg har morkaka på framsiden av babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå