Gå til innhold

Teit eller søtt når mor og datter går i matchende klær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt:-p Men dere blir helt sikkert fine! :-)

Skrevet

Teit;)

Så en mor og datter her om dagen, på vei ned Bogstadveien, datteren var sikkert 5-6 og moren 35+. De hadde matchende Puma t-shirts, trange jeans og lilla genser rundt livet, sneakers og ganske like vesker. Så dritteit ut.. sorry;-)

Skrevet

Altså, nå var ikke dette PRIKK likt da, så jeg syns det var litt søtt.

Kliss like selekjoler på mor&datter derimot syns jeg bare ser helt komisk ut.

Skrevet

Ja det er jeg enig i, hadde aldri gått for kjole til oss begge.

Jeg skal jo ha annet tilbehør til også.

Skrevet

En ting er matchende, en annen ting er å kle opp barnet som seg selv.

Skrevet

Jeg syns dessverre også det ser teit ut. Selvom ikke det er helt like antrekk. Så en jente med noe som antakelig var mormor. De hadde ikke like klær i det hele tatt egentlig, men fargene var så gjennomført og matchende med hverandre at jeg nesten ikke kunne slutte å glo.

Skrevet

Jeg synes det er søtt jeg, så lenge antrekket ikke er helt likt ned til siste detalj. Det kommer litt ann på hvordan mammaen er også; er hun naturlig søt er det sjarmerende, er hun ei oversminka jåle blir det dillete.

Skrevet

Jeg synes det er herlig teit når mor og datter matcher og har tatt meg selv (ganske ofte faktisk) i å stå med snuta laaangt inn i skapene våre for å få koordinert farger og mønstre :-P

Skrevet

Selvfølgelig er jeg naturlig søt, he he.

Neida, men er iallfall ikke oversminka og dillete, det hadde jeg ikke klart å få til om jeg så hadde gått inn for det.

Og har ingen planer om at jentungen skal gå i sko med høye sko og ammetopp, så like blir vi langt ifra. I tillegg så forblir det kjole til frøkna og skjørt til meg :o)

Det er til et selskap i utlandet så det er også en fin måte å få vise fram norsk design.

Skrevet

synest de klærne var søte jeg. å de var ikke for like liksom..

blir sikkert fint de :D

Skrevet

Tror dere blir kjempesøte. Enig med de over at det ser litt teit ut hvis man er helt likt kledd fra topp til tå, men her er det jo bare noen plagg som matcer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...