Gå til innhold

hei, kan dere spå meg? kan tilbake:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når blir jeg gravid?

er jeg gravid?

trenger jeg hjelp til å bli gravid?:=)

meg 110988

han 091181

:) fint hvis noen har lyst å titte på meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei skulle gjerne spådd deg om jeg hadde kunnet det=) har du lyst til å ta en titt på meg???? jeg er øverst=) på forhånd tusen takk;D

Skrevet

hei,får opp at du gravid i sept/okt med ei jente.

Er jeg gravid nå?når blir jeg det og kjønn?er født 28april 82

Skrevet

Hei jeg synes det kan virke som om du blir gravid i august- september! Synes det kan kjennes ut som om det blir en jente! Du må gjerne se på meg! Når føder jeg? Flytter vi snart? Trenger du fødselsdato så er det 290881

Skrevet

Hei... så hyggelig og se deg igjen her inne=)

Trur du blir gravid i september-november jeg.. Med en liten gutt...

Ser du på meg? Jeg har tatt masse hormonsprøyter for og få eggløsning denne pp-- Nå er endelig eggløsning over.. og jeg bare venter... Hva trur du??? blir det bebbis på meg i Mars??? En liten jente, eller en gutt???? 280384

Monica

Skrevet

hei monica, ser ikke noe nå, men tror du blir det etter sommeren engang, august/ september med gutt.. blir spennende å se da:):)

Skrevet

heisann 1h11h1 får inn juli jeg... mulig det er syklus som går fra juli-august... altså positiv test i august....

får opp gutt...

ser du når je blir gravid? og om je blir det på egenhånd, eller om det blir ivf??

031183 tusen takk

Skrevet

får opp opp tidlig vinter, oktober november. merkelig du sier juli, jeg føler så på meg at jeg er gravid, så det gjenstår bare vente å se ;);)

Skrevet

hei igjen...

takk for at du så ;) kan du si noe om vi blir gravide på egenhånd?? evt ivf??

Skrevet

kan du se på meg?venter mensen i dag,men her ikke kommet enda.Men det kommer vel

er jeg gravid nå?når blir og og kjønn?

28april 82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...